شهرداری تهران بار مالی افزایش حقوق کارکنان خود را پذیرفته است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: موضوع ۱۰ درصد افزایش حقوق کارکنان دولت اعلام شد، اما از ۱۲ هزار نفر نیروی شهرداری تهران، دو هزار نفر حتی یک ریال افزایش حقوق هم نداشته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر امانی، امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم تیرماه_ در هفتادونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهروندان ناراضی و با مشاهده مسئولان، به شدت پیگیر مطرح کردن خواسته خود هستند، اظهار کرد: این موضوع در دولت اعلام شد که ۱۰ درصد حقوق کارکنان دولتی افزایش یابد، اما از ۱۲ هزار نفر نیروی شهرداری تهران، دو هزار نفر حتی یک ریال افزایش حقوق نداشته‌اند.

وی با بیان اینکه افزایش حقوق کارکنان شهرداری مناسب نبود، ادامه داد: از شهردار می‌خواهیم در هیئت دولت به جدیت مشکل حقوق کارکنان را مطرح و افزایش حقوق و فوق‌العاده خاص کارکنان را پیگیری کند، شهرداری بار مالی این اقدام را پذیرفته است و هیچ باری برای دولت ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در ۱۰ ماه گذشته سه شهردار در منطقه ۱۹ تغییر کردند و در شهرداری نیروهای زیادی داریم و مردم تقاضا دارند که از نیروی بومی در منطقه استفاده شود. از شهردار تهران تقاضا می‌کنم که در اولین فرصت یک شهردار که قابلیت جابه‌جایی و تغییر نداشته باشد، برای منطقه ۱۹ منصوب کند.

کد خبر 589252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.