بهای خدمات آموزشی فرهنگ‌سراها و اماکن ورزشی کرج تصویب شد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج از تصویب بهای خدمات آموزشی در فرهنگ‌سراها و اماکن ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری این کلان‌شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عمار ایزدیار امروز _سه‌شنبه بیست‌وهفتم تیرماه_ در کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج، با اشاره به لایحه شهرداری با موضوع تصویب بهای خدمات آموزشی در فرهنگسراها و اماکن ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، اظهار کرد: در راستای آموزش هنرهای مختلف و خدمات مطلوب به شهروندان کرج به‌خصوص اقشار کم‌برخوردار از طریق مربیان ذی‌ربط متقاضی آموزش، شهرداری بهای خدمات آموزشی توسط مربیان را در فرهنگسراها و اماکن ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اعلام کرد.

وی با بیان اینکه طی جدول پیوست و لوح فشرده برای استحضار و طرح موضوع به قید دوفوریت در این کمیسیون تصویب و ابلاغ آن انجام شد، تصریح کرد: برابر جدول بهای خدمات آموزشی، پیشنهادی در فرهنگسراها و اماکن ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، شهرداری اقدام کند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: ابتدا لایحه دوفوریتی با حضور اعضای کمیسیون تصویب شد و سپس اصل لایحه شهرداری با اکثریت آرای حاضرین به تصویب رسید.

کد خبر 589239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.