محرومیت شهرستان‌ها در توزیع اعتبارات مد نظر قرار گیرد

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: محرومیت شهرستان‌ها در توزیع اعتبارات باید مد نظر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود بهارلویی امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم تیرماه_ در خصوص زیرساخت‌های شهرستان بن در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شهرستان بن با وجود نزدیک بودن به مرکز استان از لحاظ زیرساخت‌ها ضعیف است.

وی با بیان اینکه باید میزان محرومیت در شهرستان‌ها در توزیع اعتبارات مد نظر باشد، ادامه داد: برای حفظ عدالت در راستای ارج نهادن به فرامین رهبری و سیاست‌های دولت سیزدهم باید موضوع میزان محرومیت در شهرستان‌ها در مواقع توزیع اعتبارات مدنظر قرار گیرد و شهرستان بن در این دولت به‌طور ویژه و بیش از قبل اعتبار دریافت کند.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: مردم شهرستان بن بیش از ۳۰ سال است چشم انتظار تکمیل خط فاضلاب هستند و این اتفاق درد بزرگی برای مردم این شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مدیران استان می‌توانند مرهم دردی برای مشکلات مردم باشند، بنابراین انتظار داریم مدیران در حفظ و بسط رسالت سازمانی کوتاهی نکنند.

بهارلویی تصریح کرد: در حال حاضر شهرداری‌های شهرستان بن با کمبود ماشین‌آلات مواجه هستند و درآمد آنها بسیار محدود است و جوابگوی هزینه‌های شهر نیست، لذا روند توسعه به کندی انجام می‌شود.

وی در خصوص ظرفیت‌های توسعه گردشگری در شهرستان بن، اظهار کرد: در شرایط فعلی سرمایه‌گذاری با وجود جاذبه‌ها و پتانسیل‌های گردشگری در شهرستان بن منجر به اشتغال‌آفرینی و درآمدزایی می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم اختصاص اعتبار لازم جهت توسعه گرداب بن و ایجاد مسافرخانه در این محل، گفت: علاوه بر این اختصاص اعتبار لازم برای تکمیل ورزشگاه خیری "یانچشمه" و تکمیل بلوار شهید دریاقلی سورانی، ناجی آبادان در شهر "یانچشمه" نیز ضروری است.

کد خبر 589231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.