ساماندهی"کال‌"ها جهت تامین فضای سبز مشهد

رئیس کمیسیون خدمات‌شهری و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با ساماندهی "کال‌"های سطح شهر می‌توانیم بخشی از فضای سبز مورد نیاز مشهد را تأمین کنیم و مورد بهره‌برداری مطلوب قرار دهیم.

حسن کریمدادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از سیاست‌های شاخص شورای ششم توجه به مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است بر همین اساس در نخستین جلسه علنی شورای اسلامی شهر، مصوبه تخصیص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای بازآفرینی به محلات هدف را داشتیم تا با تعریف اقدامات خرد به درخواست، مطالبه و نیاز مردمی پاسخ داده شود.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر مشهد برای اجرای پروژه‌های زود بازده پیگیر است، ادامه داد: روند کنونی پیشرفت این پروژه‌ها، مطابق انتظار از شهرداری نبوده و رضایت‌بخش نیست، در عین حال اقدامات اولیه آغاز شده و باید با جدیت بیشتری دنبال شود تا در پایان سال با نتایج بهتری روبه‌رو شویم.

رئیس کمیسیون خدمات‌شهری و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: بازسازی "کال" موجب ارتقای سطح رضایتمندی عمومی شده است و از این طریق و با پیش‌بینی زیرساخت‌های لازم، فضای مناسبی برای گذران اوقات فراغت شهروندان فراهم آمده که شایسته تقدیر است.

وی در خصوص پارک خطی و بازسازی "کال تنباکوچی"، اظهار کرد: این "کال" پیش از بازسازی معضلات متعددی داشت که از جمله آن می‌توان به معضلات حوزه زیست‌محیطی اشاره کرد.

کریمدادی در مورد اهیمت ساماندهی "کال"های سطح شهر، خاطرنشان کرد: با ساماندهی "کال "های سطح شهر می‌توانیم بخشی از فضای سبز مورد نیاز مشهد را تأمین کنیم و مورد بهره‌برداری مطلوب قرار دهیم.

وی با تاکید بر اینکه در تمام پهنه‌های حاشیه شهر "کال "های فراوانی داریم، گفت: عملیات بهسازی یکی دیگر از کال‌ها به نام "طرق" نام دارد، را آغاز کرده‌ایم و امیدواریم روند پیشرفت پروژه تسریع یابد.

کد خبر 589229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.