خرید ۳۲ هزار و ۵۲۶ تن گندم از کشاورزان/ رشد صددرصدی خرید گندم

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان با اشاره به خرید ۳۲ هزار و ۵۲۶ تن گندم از ابتدای خردادماه تاکنون، گفت: ارزش وزنی گندم خریداری‌شده از کشاورزان اصفهان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، صددرصد افزایش داشته است.

محسن ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به شروع خرید تضمینی گندم از ابتدای خردادماه، اظهار کرد: تاکنون ۳۲ هزار و ۵۲۶ تن گندم از کشاورزان اصفهانی خریداری شده است.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی گندم خریداری شده در این مدت ۳,۴۳۳ میلیارد ریال بوده است، افزود: این گندم‌ها توسط ۴,۲۱۴ کشاورز در قالب ۷,۸۶۹ محموله به اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان تحویل داده شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان گفت: ۳۰ هزار و ۵۰۰ تن از گندم‌های خریداری شده تاکنون به سیلوها و مراکز دولتی حمل شده است.

ضیایی اضافه کرد: ارزش وزنی گندم خریداری شده از کشاورزان اصفهان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته صددرصد افزایش داشته که نشان‌دهنده استقبال کشاورزان از خرید تضمینی گندم است.

وی تصریح کرد: بیشترین خرید در شرق اصفهان منطقه جرقویه، هرند، زیار و ورزنه بوده و اوج آن در شهرستان سمیرم است که پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده به غرب استان نیز برسد.

کد خبر 589213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.