تداوم نهضت آسفالت در نورآباد

شهردار نورآباد گفت: تا پایان فصل کاری عمران و سرد شدن هوا، نهضت آسفالت در سطح شهر با جدیت ادامه دارد و تمام معابر و کوچه‌ها آسفالت می‌شود.

محمد خاص‌امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه همکاری و همدلی اعضای شورای اسلامی با شهرداری در خصوص تأمین اعتبارات عمرانی به خصوص خرید و پر بودن انبارهای ذخیره قیر، گازسوز کردن کارخانه و رفع مشکل تأمین سوخت که گاهی هفته‌ها پخت آسفالت را دچار مشکل می‌کرد با تلاش شبانه‌روزی کارکنان زحمت‌کش شهرداری تا پایان فصل کاری عمران و سرد شدن هوا نهضت آسفالت در شهر با جدیت ادامه دارد و تمام معابر و کوچه‌ها آسفالت می‌شود.

وی ضمن تشکر از عموم شهروندان و کسبه خیابان امام (ره) که با حوصله شهرداری را در انجام آسفالت این معبر یاری می‌کنند، افزود: شهرداری همچنان با تمام توان خود آسفالت آخرین کوچه در دورترین منطقه شهر را انجام می‌دهد و نیازی به مراجعه حضوری شهروندان نیست. ما خدمت به شهر و شهروندان را افتخار و وظیفه ذاتی خود می‌دانیم.

شهردار نورآباد با بیان اینکه مهمترین دغدغه شهرداری‌ها تأمین حقوق کارکنان است که با به‌روز بودن حقوق و مزایا کارکنان شهرداری نورآباد ما از این قاعده مستثنی هستیم و تمام توان خود را در راه آبادانی و انجام پروژه‌های عمرانی به‌کار گرفته‌ایم، تصریح کرد: با همت کارکنان خدوم و زحمت‌کش شهرداری و حمایت همه جانبه اعضا شورای اسلامی، شهر نورآباد به کارگاهی فعال تبدیل شده که در هر قسمت آن واحدی از شهرداری مشغول به‌کار است.

خاص‌امیری ضمن تقدیر از شهروندان قانون‌مدار، گفت: شهروندان با پرداخت به موقع عوارض، شهرداری را دررسیدن به هدف خود که همان آبادانی شهر است، حمایت و پشتیبانی کنند.

کد خبر 589172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.