هوای اصفهان بر مدار زرد و سالم است/همه ایستگاه‌ها در وضع نارنجی و زرد

کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم تیرماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۹۶ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم تیرماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۹۶ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه احمدآباد با شاخص ۹۴، استانداری اصفهان با شاخص ۸۷، باهنر با شاخص ۸۶، پروین با شاخص ۷۶، رودکی با شاخص ۹۵، رهنان با شاخص ۹۴، فرشادی با شاخص ۸۸، فیض با شاخص ۹۶، کاوه با شاخص ۸۶، میرزاطاهر با شاخص ۶۸، ورزشگاه میثاق با شاخص ۹۷ در وضعیت سالم (زرد) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های انقلاب با شاخص ۱۱۳، جی با شاخص ۱۴۷، خرازی با شاخص ۱۱۲ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارند.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های خواجو، باغ غدیر و دانشگاه فعال نیست.

درحال‌حاضر تنها ایستگاه‌های فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز شهر اصفهان، مبارکه، شاهین‌شهر و سجزی است که شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر با قرار گرفتن روی عدد ۵۹ مبارکه با شاخص ۷۶ در وضعیت هوای سالم (زرد) و سجزی با شاخص ۱۳۹ قرار دارند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 589161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.