«بالسا رادولوویچ» سرمربی تیم والیبال سپاهان شد

بالسا رادولوویچ مرد ۳۳ساله مونته‌نگرویی، با قراردادی هفت‌ماهه به سرمربیگری تیم والیبال سپاهان اصفهان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم والیبال سپاهان اصفهان، پس از ناکامی در سوپرلیگ والیبال ایران با ستاره‌های ملی‌پوش و نامدار خود و با تصمیم مدیران باشگاه سپاهان، سهمیه لیگ‌برتری‌اش را به فروش رساند و راهی لیگ دسته‌اول شد.

سپاهان با جدایی ستاره‌ها و سرمربی خود، تفکراتش را ۱۸۰ درجه تغییر داد؛ نماینده والیبال اصفهان از سال آینده در لیگ دسته‌اول کشور حاضر خواهد شد.

اصلی‌ترین تغییر والیبال سپاهان در سِمَت سرمربی‌گری اتفاق افتاد. هم‌اکنون سپاهان با مربیان اصفهانی تمرین می‌کند اما سرمربی جدید این تیم از سوی مدیران باشگاه انتخاب شده و به‌زودی رسماً قرارداد خود را با سپاهان امضا خواهد کرد.

سرمربی جدید تیم والیبال سپاهان «بالسا رادولوویچ» است. مدیران سپاهان این مربی جوان متولد سال ۱۹۸۹ را برای هدایت تیم‌شان انتخاب کرده‌اند و توافقات با او صورت گرفته است.

مربی ۳۳ ساله اهل مونته‌نگرو که روز پنجشنبه راهی ایران و شهر اصفهان خواهد شد تا به‌طوررسمی به‌عنوان سرمربی والیبال سپاهان معرفی شود.

کارنامه دوران مربی‌گری رادولوویچ

رادولوویچ از سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹ به‌عنوان مربی در تیم‌ملی نوجوانان مونته‌نگرو فعالیت می‌کرد.

سال ۲۰۱۸ به‌عنوان مربی تیم‌ملی بزرگسالان مونته‌نگرو منصوب شد.

سال ۲۰۲۲، تیم‌ملی زیر ۲۲ ساله‌های مونته‌نگرو را به‌عنوان سرمربی تحت هدایت خود گرفت.

او چهار مرتبه حد فاصل سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۲ به‌عنوان دومین مربی برتر لیگ‌برتر بزرگسالان مونته‌نگرو انتخاب شد.

به گزارش ایمنا، قرارداد وی با باشگاه سپاهان به‌صورت ماهیانه امضا خواهد شد؛ همچنین مدت قرارداد رادولوویچ با سپاهان «هفت» ماه خواهد بود.

کد خبر 589155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.