ایمن‌سازی پارک‌های اراک در اولویت شهرداری است

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک گفت: ایمن‌سازی پارک‌های اراک در جهت جلب رضایت شهروندان، یکی از اولویت‌های این سازمان است.

احمد حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه اجرای طرح و برنامه‌ها برای حذف آسیب‌های اجتماعی موجود در پارک‌ها، همکاری سایر ارگان‌های مرتبط را می‌طلبد، اظهار کرد: تأمین امنیت پارک‌ها در جهت جلب رضایت شهروندان یکی از اولویت‌های مهم سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک است و این سازمان در صدد است با استفاده از تمام ظرفیت خود جهت کسب رضایت شهروندان اقدام کند.

وی افزود: به منظور رفع جرم‌خیز بودن فضای پارک‌های اراک، اقداماتی همچون تأمین روشنایی کامل پارک‌ها، نصب موانع بتنی و آهنی و استفاده از الگوی مناسب کاشت انجام شده است.

رئیس سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک ادامه داد: با توجه به فضای باز اطراف پارک جنت، مقرر شد در این محوطه از نرده‌های بتنی نیم متری جهت جلوگیری از تردد موتورسواران و کاهش مزاحمت‌های مردمی در پارک استفاده شود.

وی گفت: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری اقدامات لازم را در زمینه احداث و تجهیز «پارک مطالعه» که یکی از پارک‌های موضوعی شهر اراک است، پس از طراحی توسط معاونت معماری و شهرسازی شهرداری و ارائه طرح‌ها، انجام می‌دهد که از آن جمله می‌توان به استفاده از نرده‌های فلزی جهت جدا کردن محیط پارک اشاره کرد.

حسنی تصریح کرد: از جمله اقداماتی که در جهت افزایش ایمنی و سلامت بازی کودکان انجام شده است، می‌توان به بهسازی و نصب وسایل بازی و تجهیزات ورزشی در پارک‌ها، همچنین نصب ست پلی‌اتیلن بازی کودکان و کف‌پوش زمین بازی اشاره کرد.

کد خبر 589090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.