نقش موثر برنامه‌های محله محور در تحقق شعار «اصفهان من، شهر زندگی»

شهردار اصفهان با بیان اینکه محله‌محوری و مشارکت مردم در برنامه‌های مناسبتی یکی از راه‌های تزریق شور و نشاط اجتماعی است، گفت: برپایی برنامه‌های محله محور نقش مؤثری در تحقق شعار «اصفهان من، شهر زندگی» دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده در ویژه برنامه «پیام آسمانی» که به مناسب عید غدیر و میزبانی شهرداری منطقه دو در ورزشگاه شهید نریمانی واقع در محله دهنو برگزار شد، اظهار کرد: امسال در دهه امامت و ولایت در دل محله‌های شهر، جشن‌های باشکوهی با مشارکت مردم در راستای عدالت محوری و توجه به مناطق و محله‌های شهر در حال برگزاری است.

وی افزود: شهروندان ساکن در محله دهنو افرادی ولایت‌مدار و خودجوش هستند که در جشن ولایت پیام آسمانی، بیش از انتظار و پیش‌بینی حضور داشتند و امیدواریم از برنامه رضایت و خاطره خوبی داشته باشند.

شهردار اصفهان محله محوری و مشارکت مردم در برنامه‌های مناسبتی را یکی از راه‌های تزریق شور و نشاط اجتماعی دانست و گفت: شهروندان با مشارکت در اداره شهر و برپایی برنامه‌های محله محور، نقش بسیار مؤثری در تحقق شعار «اصفهان من، شهر زندگی» دارند.

وی ادامه داد: در این دوره مدیریت شهری توجه ویژه‌ای به مناطق و محله‌های کم برخوردار شده است که این تغییر در ویژه برنامه پیام آسمانی محله دهنو نمود پیدا کرده است.

شهرداری در مشارکت مردمی بدون تصدی‌گری موفق عمل کرده است

مجید نادرالاصلی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن دهه امامت و ولایت، گفت: غدیر، عید بزرگ مسلمانان است و آحاد مردم که دل در گرو عشق امیرالمومنین (ع) دارند، در برگزاری جشن‌های ویژه ایان ایام مشارکت می‌کنند.

وی افزود: مدیریت شهری جدید از ابتدا قصد داشت مردم را در مدیریت شهری شریک کند که طی یک سال گذشته برنامه‌های محله‌محور و استقبال پر شور شهروندان در منطقه دو شهرداری نشان داد این امر محقق شده است و مردم نیز استقبال خوبی داشته‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار امیدواری کرد: مشارکت مردم در برنامه‌های محلی برای سایر اعیاد و مناسبت‌ها متداوم و برقرار باشد.

برنامه‌های شاخص منطقه دو در محلات با مشارکت حداکثری برگزار می‌شود

محمد صیرفی نژاد، مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه هدف از جشن پیام آسمانی زنده نگهداشتن نام و یاد غدیر و همچنین ایجاد شادی و نشاط اجتماعی برای مردم است، اظهار کرد: نام این جشن مردمی «پیام آسمانی» انتخاب شد، زیرا حق تعالی واقعه غدیر را به پیامبر اسلام (ص) ابلاغ و ایشان آن را برای مردم تبیین کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه حس مشارکت مردم دهنو با شهرداری بسیار خوب است، لذا این جشن بزرگ برای این محله در نظر گرفته شد که استقبال خوبی از این برنامه توسط اهالی محل صورت گرفت.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تاکید کرد: از این پس برنامه‌های شاخص و مهم منطقه در محله‌های پر مشارکت و مردمی برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، جشن پیام آسمانی منطقه دو با مشارکت بیش از پنج هزار نفری مردم محله دهنو برگزار شد؛ این ویژه برنامه با اجرای نجم الدین شریعتی، مجری محبوب برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با حضور شاعر آئینی، مصطفی صابر خراسانی و نیز اجرای برنامه‌های جانبی ویژه کودکان همراه بود.

کد خبر 589050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.