مشارکت آحاد مردم در جشن‌های مذهبی، نشاط اجتماعی را به دنبال دارد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آنچه می‌تواند شهر را در حوزه تفریح و نشاط تقویت کند، حضور آحاد مردم در قالب ستادهای مردمی در برگزاری جشن‌ها، مراسم‌ مذهبی و ملی از جمله سنت حسنه و پسندیده اطعام غدیر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نور صالحی امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم تیرماه_ در حاشیه بازدید از ستاد مردمی اطعام عید غدیرخم در اصفهان، اظهار کرد: به لطف مولا حضرت علی (ع) هر سال بیشتر از سال گذشته شاهد مشارکت جدی مردمی در عرصه اطعام و برگزاری جشن‌های غدیر هستیم.

وی افزود: امسال نیز در مناطق مختلف شهر اصفهان مراسم غدیریه و سنت حسنه اطعام غدیر بسیار باشکوه در حال برگزاری است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: نکته‌ای که در برگزاری این جشن‌ها و فرایند اطعام مهم است مردمی بودن آن است، امیدواریم شاخص مردمی بودن در این قبیل مراسم پررنگ‌تر شود، چرا که در ماندگاری آن بسیار حائز اهمیت است.

وی تأکید کرد: آنچه می‌تواند شهر را در حوزه تفریح و نشاط تقویت کند، حضور آحاد مردم در قالب ستادهای مردمی در برگزاری جشن‌ها، مراسم مذهبی و ملی از جمله سنت حسنه و پسندیده اطعام غدیر است.

نورصالحی ادامه داد: پیشنهاد می‌کنم، مراسمی همچون پخت و توزیع اطعام بزرگ غدیر در نقاط مختلف شهر و در مکان‌های عمومی مانند میدان امام (ره) برگزار شود؛ زیرا معتقد هستم باعث افزایش مشارکت و ایجاد شور و نشاط بین شهروندان می‌شود.

کد خبر 589034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.