اگر درمورد تیم‌ملی بگوییم خیلی‌ها ناراحت می‌شوند/حدادی‌فر با تصمیم خودش به کادر پیوست+فیلم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: اگر در خصوص تیم‌ملی و شرایط فدراسیون بگویم خیلی‌ها ناراحت می‌شوند اما به احترام تیم‌ملی چیزی نمی‌گویم. وقتی از کمیته‌فنی نظر می‌خواهید اما آن را اعمال نمی‌کنید یعنی ایراد بزرگی در فدراسیون وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عصر امروز تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با حضور اصحاب‌رسانه در ورزشگاه ملت برگزار شد؛ در حاشیه این تمرین مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مقابل خبرنگاران قرار گرفت و به سوالات‌شان در خصوص مسائل روز تیم ذوب‌آهن و فوتبال ایران پاسخ داد.

مهدی تارتار گفت: به احترام تیم‌ملی چیزی در خصوص شرایط فعلی نمی‌گویم؛ اگر صحبت کنم خیلی‌ها در فدراسیون و سایر ارکان از من ناراحت می‌شوند. تمرکز من روی کار خودم و تیمم است. تیم‌ملی فوتبال‌مان مشکلات زیادی در ماه‌های اخیر به خود دیده و حتی بازی تدارکاتی نیز انجام نداده است.

وی افزود: هواداران ذوب‌آهن منطقی باشند؛ ما همیشه نگاه‌مان به کسب بهترین نتایج است. به تیم‌مان تعهد داریم و برای آن می‌جنگیم تا به هدف‌مان دست پیدا کنیم. بازیکنان ذوب‌آهن تمام انرژی‌شان را برای نام این باشگاه خواهند گذاشت.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: وقتی کمیته‌فنی فدراسیون فوتبال تشکیل می‌شود و در خصوص یک موردی اظهار نظر می‌کند اما آن اجرا نمی‌شود و بدین ترتیب اسکوچیچ برمی‌گردد واقعاً عجیب و یک ایراد بزرگ است.

تارتار در رابطه با اعضای جدید کادر فنی‌اش عنوان کرد: محمد نوری شاگرد خودم بود و او را باتوجه به شناختی که داشتم به ذوب‌آهن آوردم. قاسم حدادی‌فر نیز یکی از بازیکنان باهوش فوتبال بوده و هست که از سال گذشته می‌خواستم به کادر فنی تیم اضافه‌اش کنم؛ البته دست او را در انتخاب برای حضور به‌عنوان بازیکن و مربی در ذوب‌آهن باز گذاشتم و خودش تصمیم گرفت به کادر بپیوندد.

صحبت‌های کامل مهدی تارتار در بخش دوم را در ادامه مشاهده می‌کنید:

کد خبر 588979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.