زورمان به تیم‌های پولدار نمی‌رسد/برای فرار از اشتباهات داوری باید گردن‌کلفت باشیم+فیلم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: گزینه‌های مدنظر زیادی داشتیم اما به‌خاطر بودجه‌مان و قیمت سنگین بازیکنان حتی نتوانستیم با آنان صحبت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عصر امروز تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با حضور اصحاب‌رسانه در ورزشگاه ملت برگزار شد؛ در حاشیه این تمرین مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مقابل خبرنگاران قرار گرفت و به سوالات‌شان در خصوص مسائل روز تیم ذوب‌آهن و فوتبال ایران پاسخ داد.

مهدی تارتار در خصوص وضعیت تمرینات پیش‌فصل و نقل‌وانتقالاتی‌شان گفت: خیلی‌زود مانند فصل گذشته تیم‌مان را آماده کردیم، بازیکنان مدنظرمان را تا حدودی حفظ و جذب کردیم، خریدها اسم و رسم‌دار نیستند اما نیازمان بودند.

وی افزود: سال‌های دوم حضورم در تیم‌ها کارم آسان‌تر است؛ چرا که بازیکنان با تفکرات‌مان آشنا می‌شوند. نیم‌فصل اول سال گذشته تیم‌مان کامل نبود اما امیدوارم امتیازات نیم‌فصل دوم سال گذشته را در فصل جدید نیز کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: برای کسب امتیاز در بازی‌هایی که داوران حق‌مان را می‌خورند باید گردن‌کلفت باشیم و بازیکنان نام‌دار و گران‌قیمتی در اختیار داشته باشیم بنابراین کارمان سخت است.

صحبت‌های کامل مهدی تارتار را در ادامه مشاهده می‌کنید:

کد خبر 588977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.