انتخاب بازرس اصلی براساس قانون سازمان اتوبوسرانی

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: باتوجه به اینکه قانون اتوبوسرانی خاص است، سال‌های قبل نیز برای انتخاب بازرس اصلی در شورای شهر از این روش استفاده می‌شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران، روز _یک‌شنبه، بیست‌وششم تیرماه ۱۴۰۱_ در هفتادوهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران که موضوع برگزاری مجمع عمومی عادی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه (به صورت فوق‌العاده) به منظور انتخاب بازرس اصلی در دستور کار قرار داشت، اظهار کرد: از آنجا که کمیسیون برنامه و کمیسیون حمل و نقل دو نفر را به جداگانه به عنوان کاندیدای بازدید اصلی شرکت واحد اتوبوسرانی به هیأت رئیسه اعلام کردند، بهتر است با توجه به اینکه دو نفر این کاندیداها تجارب لازم را برای انتخاب به عنوان بازرس اصلی را دارند، دو کمیسیون با یکدیگر هم فکری کرده و در نهایت یک نفر را به شورا اعلام کنند.

وی ادامه داد: دو کاندیدا از افراد متخصص هستند و در این حالت رقابت و کشمکش مناسب نیست و بهتر است دو کمیسیون برنامه و حمل و نقل جلسه بگذارند و یک نفر را به هیأت رئیسه معرفی کنند تا برای یک نفر در صحن شورای شهر تهران رأی‌گیری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در تکمیل سخنان مجتبی شفیعی، معاون حمل و نقل شهرداری تهران گفت: سال‌های قبل نیز به این روش در شورا بازرس انتخاب می‌شد چرا که قانون اتوبوسرانی خاص است اما از آنجایی که این مساله را مجدد مطرح کردید این موضوع را بررسی کرده و بعد از آن برای بررسی به شورا می‌آوریم.

به گزارش ایمنا، در جلسه هفتاد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران موضوع انتخاب بازرس اصلی به نهایی شدن کاندیدا توسط دو کمیسیون برنامه و بودجه و حمل و نقل شورای شهر گذاشته شد و این موضوع از دستور خارج و به جلسه آینده شورا موکول شد.

کد خبر 588950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.