آسفالت معابر کوی بسیجیان انجام شد

مدیر منطقه دو شهرداری اهواز از اجرای عملیات تکمیلی آسفالت کوی فردوس (کوی بسیجیان) در این منطقه خبر داد و گفت: انجام عملیات‌های عمرانی فقط در کالبد فیزیکی شهر اثرگذار نیست، بلکه نقش مؤثری در افزایش رضایت‌مندی جامعه خواهد داشت.

رسول جامعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروزه شهرداری‌ها نقش مؤثری در کیفیت زندگی شهروندان دارند، زیرا فعالیت ثمربخش آنها می‌تواند به جوشش انرژی مثبت در جامعه تبدیل شود.

وی افزود: بهبود وضعیت آسفالت معابر کوی فردوس (کوی بسیجیان) یکی از مطالبات شهروندان در سطح منطقه بود، بر همین اساس برای تأمین آرامش و آسایش شهروندان، ارتقای کیفی معابر، بهبود عبور و مرور، زیبایی سیما و منظر شهری و با هدف خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان عملیات آسفالت آنها در دستور کار قرار گرفت و اجرا شد.

مدیر منطقه دو شهرداری اهواز ادامه داد: در یک ماه گذشته برای تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه، تکمیل عملیات لکه‌گیری آسفالت به‌طور مستمر و پراکنده در معابر و خیابان‌های اصلی و فرعی منطقه دو در حال انجام است.

وی داشتن خیابان‌های آسفالت شده و تمیز را حق شهروندان منطقه دانست و تاکید کرد: از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود شهرداری برای بهسازی و زیباسازی معابر استفاده خواهد شد.

جامعی تاکید کرد: انجام عملیات‌های عمرانی فقط در کالبد فیزیکی شهر اثرگذار نیست، بلکه نقش مؤثری در افزایش رضایت‌مندی جامعه خواهد داشت.

کد خبر 588934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.