ابراز علاقه بایرن مونیخ به جذب کین

مدیر اجرایی بایرن مونیخ اعتراف کرد که این باشگاه علاقه زیادی به جذب هری کین از تاتنهام هاتسپر دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، مسئولان باشگاه بایرن مونیخ صراحتاً اعلام کرده‌اند که پس از جدایی لواندوفسکی و پیوستن این بازیکن لهستانی به بارسلونا، علاقه مند هستند تا هری کین از تاتنهام را به خدمت بگیرند.

الیور کان، مدیر اجرایی بایرن مونیخ اعتراف کرد که این باشگاه علاقه زیادی به جذب هری کین از تاتنهام هاتسپر در پنجره نقل و انتقالات جاری ندارد، اما انتقال وی به آلمان رویایی است و شاید در آینده شاهد آن باشیم.

 کان از تحسین‌کنندگان شدید کاپیتان تیم ملی انگلیس است که در حال حاضر یکی از بهترین مهاجمان اروپا محسوب می‌شود. با این حال بایرن در آستانه فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ روی اهداف دیگری برای تقویت خط حمله خود متمرکز شده است.

کین تا سال ۲۰۲۴ با اسپرز قرارداد دارد و اولویر کان اشاره کرده که ممکن است در پنجره بعدی، این بازیکن در رادار نقل و انتقالات باشگاه آلمانی قرار بگیرد. اسطوره باشگاه بایرن مونیخ در مصاحبه‌ای گفت: او با تاتنهام قرارداد دارد. مطمئناً، یک مهاجم نوک بی نظیر است اما همه این مسائل صرفاً رؤیای ما در آینده است و در حال حاضر برنامه‌ای برای جذب او نداریم. اکنون باید به دنبال جمع‌آوری ترکیب برای فصل جاری باشیم، ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

هری کین در سال ۲۰۱۸ قراردادی شش ساله امضا کرد و هنوز دو سال تا پایان این قرارداد باقی مانده است. این بازیکن ۲۸ ساله تابستان گذشته به شدت تلاش کرد تا انتقال به منچسترسیتی را رقم بزند اما توافق نهایی هرگز محقق نشد و او اخیراً تاکید کرد که کاملاً متعهد به دستیابی به موفقیت زیر نظر آنتونیو کنته در اسپرز است.

قهرمان فعلی بوندسلیگا روز شنبه جدایی ستاره خود رابرت لواندوفسکی را به بارسلونا تأیید کرد. در همان روز، آنها از تمدید قرارداد سرژ گنابری خبر دادند که تا سال ۲۰۲۶ در این باشگاه می‌ماند. بایرن در اوایل تابستان با اضافه کردن سادیو مانه به جمع بازیکنان خود خط حمله را تقویت کرد و حالا می‌توان با قاطعیت گفت که جدی ترین گزینه آن‌ها ماتیاس دلیخت، مدافع یوونتوس است.

کد خبر 588928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.