برنامه‌های شهرداری اصفهان ویژه عید غدیر خم

به مناسبت فرارسیدن دهه امامت و کرامت، ویژه برنامه‌های متنوعی در مناطق مختلف شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر خم و دهه امامت و ولایت، ویژه برنامه‌های منطقه یک شهرداری اصفهان در گذر فرهنگی چهارباغ (سمت میدان انقلاب) و بوستان کودک واقع در خیابان شهید مطهری برگزار می‌شود.

برنامه جشن بزرگ غدیر به عنوان «دست در دست آسمان» در مدرسه اشرفی واقع در خانه اصفهان روز بیست‌وششم تیرماه ساعت ۲۱ برگزار می‌شود، همچنین در منطقه شش شهرداری اصفهان جشن‌های بزرگ عید غدیر روز بیست‌وششم تیرماه ساعت ۲۱ در بوستان سرو واقع در شهرک شهید کشوری و روز بیست‌وهفتم تیرماه ساعت ۲۱ در خیابان شهید خلیلی جنب بزرگراه شهید همت برگزار می‌شود.

حرکت قافله بزرگ غدیر در تاریخ بیست‌وششم تیرماه از امامزاده محسن (ع) تا پل مارنان همراه با برگزاری جشن بزرگ غدیر با اجرای صابر خراسانی از ساعت ۱۹ تا نماز مغرب و عشا و برگزاری جشن بزرگ غدیر در تاریخ بیست‌وهفتم تیرماه در میدان غدیر سپاهان‌شهر از ساعت ۲۱ بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی «حجت‌الاسلام ملکیان» امام جمعه سپاهان‌شهر همراه با برنامه‌های شاد و نورافشانی از دیگر برنامه‌های شهرداری برای این ایام فرخنده است.

همچنین اداره فرهنگی اجتماعی منطقه سه شهرداری اصفهان یک همایش دوچرخه‌سواری به مناسبت عید غدیر خم ویژه فرزندان غدیر ساعت ۷ صبح روز بیست‌وهفتم تیرماه برگزار می‌کند که شروع حرکت پل خواجو و مقصد میدان امام (ره) است.

کد خبر 588890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.