تحقق ۱۰۰ درصدی درآمدهای منطقه ۲ شهرداری اراک

شهردار منطقه دو اراک گفت: درآمد پیش‌بینی شده این منطقه در فصل بهار به‌طور کامل محقق شده است.

مجتبی قاسمی در گفت‌وگو با ایمنا درباره ارزیابی واحدهای مختلف مناطق شهرداری طی سه ماه اول سال جاری توسط اداره بازرسی، اظهار کرد: بر اساس این ارزیابی، درآمد پیش‌بینی شده در منطقه دو اراک فصل بهار ۱۰۰ درصد محقق شده است و واحدهای روابط عمومی، کمیسیون ماده ۱۰۰ و HSE شهرداری رتبه برتر را در میان مناطق کسب کردند.

وی افزود: به در خواست شهروندان، پیاده‌رو خیابان شهید شیرودی مقابل کلینیک امام رضا (ع) جهت بهسازی، تخریب و زیرسازی و مقابل کوچه مبارزان کف‌فرش شده است.

شهردار منطقه دو اراک با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این منطقه، خاطرنشان کرد: روکش آسفالت کوچه عزیزمحمدی واقع در خیابان سبحانی و فرعی‌های مقابل باغ میقانی با حجم ۲۰۰ تن به طور کامل اجرا شد، همچنین زیرسازی، جدول‌گذاری، نصب ۵۰ متر طول پل بتنی، نصب ۱۲ عدد دریچه فلزی و روکش آسفالت انجام شده است.

وی با بیان اینکه بالغ بر ۴۰ تن آسفالت در کوچه ده‌کهنه واقع در خیابان شیخ مفید توزیع شد و اجرای ۶۰ تن روکش آسفالت در محوطه داخلی پارک امیرکبیر صورت گرفت، ادامه داد: نصب ۲۵ عدد صفحه ستون و نصب ۴۰ متر طول نرده فلزی در خیابان میرزای شیرازی، نصب سرعت‌کاه در خیابان میرزای شیرازی نیز انجام شد.

قاسمی با اشاره به همکاری سازمان مدیریت پسماند با عوامل اجرایی منطقه دو شهرداری، خاطر نشان کرد: اجرای طرح جهادی پاکسازی رودخانه پشت مسجد سیدها، طرح تنظیف معابر شهری با شست‌وشوی بلوار قدوسی و پاکسازی فرعی‌های لادن واقع در کوی رضوی، ستاد غدیر، میدان ولی‌عصر، پیاده راه امیرکبیر، خیابان فتح شیاکوه از دیگر اقدامات انجام شده در این منطقه به شمار می‌رود.

کد خبر 588872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.