برگزاری ۴۵ ویژه برنامه با موضوع «پیام، بر غدیر»

سرپرست منطقه هفت شهرداری اصفهان از برگزاری ۴۵ ویژه برنامه با موضوع «پیام، بر غدیر باشیم» در ایام دهه امامت و ولایت خبر داد.

محسن گلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به مناسبت دهه امامت و ولایت در محلات منطقه هفت با مشارکت هیئت مذهبی، کانون‌های فرهنگی و مساجد ۴۵ برنامه با موضوع «پیام، بر غدیر باشیم» برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دهه امامت و ولایت، فرصتی مناسب برای ترویج اسلام ناب محمدی است، ادامه داد: توسعه و ترویج سیره علوی و فرهنگ ولایی در سطح جامعه به ویژه در تعامل با گروه‌های هدف جوان و نوجوان به عنوان سرمایه‌های اصلی نظام در برابر شبیخون فرهنگی و جنگ نرم دشمنان، آینده اسلام را بیمه خواهد کرد.

سرپرست منطقه هفت شهرداری اصفهان تصریح کرد: برگزاری برنامه و جشن‌ها در دهه ولایت می‌تواند ارتقا دهنده نشاط معنوی و اجتماعی شهروندان، معرف مؤلفه‌های سبک زندگی با محوریت آموزه‌های مکتب علوی و اعتلا بخش فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی مرتبط با سیره و سنت ائمه اطهار (ع) باشد.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا در شب عید غدیر _یکشنبه بیست‌وششم تیرماه_ شش ویژه‌برنامه در کانون اصلاح و تربیت، بوستان بهشت، میدان برازنده، خیابان کاوه روبه‌روی پایانه کاوه، محله حسن‌آباد و خیابان کاوه بوستان میخک در سطح منطقه هفت از ساعت ۲۱ با حضور شهروندان برگزار خواهد شد.

کد خبر 588867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.