مجوز تهاتر قیر به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داده شود

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: مجوز تهاتر قیر به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیاوش سلیمانی امروز _ یکشنبه بیست و ششم تیرماه _ در جمع خبرنگاران‌، اظهار کرد: استان دارای ۴۳ شهر بوده که غیر از چهار شهر مابقی با کمبود درآمد پایدار مواجه هستند.

وی افزود: هزینه پخت، حمل و پخش مستقیم قیر بر عهده شهرداری‌ها و دهیاری‌ها است اما آنها به دلیل نداشتن درآمد پایدار و منابع محدود توان مالی برای اجرای این اقدامات، آسفالت معابر و یا صدور مجوز تهاتر قیر را ندارند، لذا با مشکل مواجه هستند که می‌طلبد بودجه جداگانه به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اختصاص یافته و یا مجوز تهاتر قیر صادر شود.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: جهت رفع این مشکل که از عمده مشکلات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها است در چارچوب قانون تدابیری اندیشیده شود که آنها بتوانند خیابان‌ها، معابر و کوچه‌های شهرها و روستاها را آسفالت کرده و اعتبارات جذب شوند.

سلیمانی افزود: با تدابیر استاندار، شورای برنامه‌ریزی استان در نظر دارد تصمیماتی در این خصوص گرفته شود؛ همچنین جذب تسهیلات مشاغل خانگی روستایی و عشایری از تبصره ماده ۱۸ قانون بودجه، تأمین اعتبار جاده ارتباطی لردگان - فلارد، تکمیل سالن ورزشی ۱۵ هزار نفره در شهرستان لردگان و پیگیری دریافت مجوز ماده ۲۳ جهت طرح‌هایی که در قانون بودجه ۱۴۰۱ منظور شد و در حال پیگیری است.

کد خبر 588850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.