افتتاح مرکز معاینه فنی شهرداری زنجان

شهردار زنجان گفت: مرکز معاینه فنی شهرداری با اعتبار ۲۸ میلیارد ریال احداث شده و در ابعاد ۶۵۰۰ مترمربع دارای ۲۵۰ متر سالن تست است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا فیروزفر امروز _یکشنبه بیست‌وششم تیرماه_ در آئین افتتاح مرکز معاینه فنی خودروهای سبک با بیان اینکه امروز شهرداری کمر همت بسته تا به شهروندان زنجانی به‌طورشایسته خدمت‌رسانی کند، اظهار کرد: روزانه با تشکیل جلسات متعدد برنامه‌های شهرداری شکل هدف‌مندی پیدا می‌کند و شهرداری و شورا پروژه‌ها را با جدیت پیگیری می‌کنند.

وی افزود: آسفالت‌ریزی معابر اصلی با جدیت انجام می‌شود و این اقدام مثال‌زدنی است. درحال‌حاضر در چهار نقطه شهر به صورت هم‌زمان آسفالت‌ریزی انجام می‌شود و مناطق محروم نیز از این قاعده مستثنی نیستند؛ معابر فرعی نیز در اولویت بعدی آسفالت‌ریزی است.

شهردار زنجان با بیان اینکه قسمت اعظم اقدامات عمرانی پروژه سبزه میدان به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد خاطرنشان کرد: کف‌سازی بازار که از دغدغه‌های مهم مدیریت شهری در سال‌های گذشته بوده است در یک حرکت جهادی آغاز شده و بخش بازار بالا تا دو ماه آینده به اتمام می‌رسد؛ طرح بازار پایین نیز در دستور کار است.

فیروزفر از اتمام عملیات عمرانی معبر پادگان تا دو روز آینده خبر داد و ادامه داد: در ادامه روند افتتاح طرح‌های عمرانی، هفته آینده پارک رز نیز به بهره‌برداری می‌رسد و ایستگاه آتش‌نشانی شماره هفت شهرداری نیز برای خدمات‌رسانی بهتر شهروندان زنجانی به بهره‌برداری رسید.

وی انجام اقدامات فرهنگی و جشن‌های عید تا عید را نقطه قوتی برای رضایت شهروندان دانست و تاکید کرد: تمام نقاط شهر متأثر از برنامه‌های فرهنگی سازمان است و ندای یا علی در چهار گوشه شهر شنیده می‌شود.

شهردار زنجان گفت: مرکز معاینه فنی شهرداری با اعتبار ۲۸ میلیارد ریال احداث شده و در ابعاد ۶۵۰۰ مترمربع دارای ۲۵۰ متر سالن تست است.

بهره‌برداری از مرکز معاینه فنی با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان

داوود نوری، سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری زنجان نیز اظهار کرد: کنترل و تست ترمز خودرو، کمک فنرها، چراغ‌های خطر، راهنما و جلو شکن ظاهری خودرو و تست آلایندگی موتور در مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهرداری انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مرکز معاینه فنی بیش از سه‌ونیم سال به دلیل واگذاری به شرکت سرمایه‌گذاری معطل مانده بود، افزود: ظرف مدت سه ماه این پروژه را به سرانجام رساندیم، این مرکز دارای دو خط و دارای برند معتبر جهانی است.

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری زنجان اضافه کرد: برای تعمیر و تجهیز این مرکز سه میلیارد ۲۰۰ میلیون تومان و در مجموع بیش از شش میلیارد تومان برای راه‌اندازی مرکز معاینه فنی هزینه شده است.

نوری به چپ در کردن ده دستگاه اتوبوس و اخذ مجوز از شورای شهر اشاره کرد و ادامه داد: طرح چپ در کردن اتوبوس‌ها امروز رونمایی می‌شود.

وی بازسازی ۲۲ دستگاه اتوبوس را در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان عنوان کرد و گفت: تا پایان شهریورماه سال جاری، تمام اتوبوس‌های فرسوده بازسازی می‌شود و به این منظور هفت میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری زنجان از خرید و واگذاری ۳۶ دستگاه مینی‌بوس تا دی ماه امسال خبر داد و گفت: شهرداری ۱۰ میلیارد تومان یارانه به اتوبوسرانی پرداخت کرده است.

حرکت رو به جلو در پروژه‌های شهری نمایان است

محسن افشارچی، استاندار زنجان نیز با بیان اینکه حرکت کلی رو به جلو در استان خودنمایی می‌کند، تاکید کرد: در شاخص‌های کلان و در حوزه‌های عمرانی که پیشانی استان است، شاهد پیشرفت‌هایی هستیم.

وی با بیان اینکه تورم استان را در رده دوم کشور تحویل گرفتیم و درحال‌حاضر در رده نهم هستیم، اظهار کرد: در حوزه شهری نیز اقدامات کلان نهضت آسفالت با اتفاقات بزرگی همراه بوده است.

استاندار زنجان گفت: شهروندان زنجانی از اقدامات انجام شده شهرداری رضایت دارند و تمرکز بر پروژه‌های کلان است؛ در بخش حمل‌ونقل نیز اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

کد خبر 588843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.