راه‌اندازی جایگاه‌های کوچک سوخت‌رسانی در تهران

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران نیز این آمادگی را دارد تا در زمینه استفاده از ظرفیت فرهنگی جایگاه‌های کوچک مقیاس سوخت‌رسانی اقدامات لازم را به صورت کارشناسی انجام دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نادعلی امروز _یکشنبه بیست‌وششم تیرماه_ در جلسه بررسی طرح اصلاحیه مصوبه الزام شهرداری تهران به ایجاد و تسهیل جایگاه‌های کوچک سوخت‌رسانی در شهر تهران، اظهار کرد: جایگاه کوچک مقیاس سوخت‌رسانی در شهر در تعداد بالا تکثیر می‌شود و این موضوع از جمله اقدامات درستی است که مورد توجه قرار گرفته است؛ زیرا از زمان قبل از انقلاب نیز تعداد جایگاه‌های سوخت نسبت به جمعیت کمتر بوده است.

وی ادامه داد: در مرحله نخست که با ۱۱۰ جایگاه این کار آغاز می‌شود تاکید دارم که پیوست فرهنگی این موضوع را ببینیم و از ظرفیت‌های داخل جایگاه‌های کوچک مقیاس، جدا از موضوعات اقتصادی به موضوع فرهنگی نیز توجه شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بارها بر پیوست فرهنگی امور تاکید داشتند و می‌توان از این موضوع استفاده کرد تا در آغاز طرح جایگاه‌های کوچک مقیاس سوخت‌رسانی در شهر، موضوعات فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران نیز این آمادگی را دارد تا در زمینه استفاده از ظرفیت فرهنگی جایگاه‌های کوچک مقیاس سوخت‌رسانی اقدامات لازم را به صورت کارشناسی انجام دهد.

کد خبر 588835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.