شامورادوف گزینه جانشینی گومیس در گالاتاسرای

باشگاه گالاتاسرای ترکیه به‌دنبال جذب الدور شامورادوف مهاجم فعلی آ.اس‌رم ایتالیا تا او را به‌خدمت بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال گالاتاسرای ترکیه برای تقویت خط هجومی‌اش به‌دنبال جذب یک مهاجم تمام‌کننده است تا او را به ترکیب تهاجمی تیمش اضافه کند.

در این بین زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی «بافیتمبی گومیس» مهاجم فرانسوی این تیم شنیده می‌شود؛ گومیس ۳۶ ساله هم‌اکنون در عضویت گالاتاسرای است و یک‌سال دیگر با این تیم قرارداد دارد؛ اما ممکن است قراردادش فسخ شود.

گومیس هم‌اکنون با قرارداد دو میلیون دلاری بازیکن گالاتاسرای است و صحبت‌هایی با ایجنت وی برای حضور در سپاهان اصفهان انجام شده؛ اما هنوز خبری از فسخ قراردادش نیست و در بازی‌های پیش‌فصل گالاتاسرای برای این تیم به‌میدان می‌رود.

یکی از گزینه‌های اصلی جانشینی گومیس در گالاتاسرای در صورت جدایی وی، الدور شامورادوف مهاجم تیم فوتبال آ.اس‌رم ایتالیا است. شامورادوف فصل گذشته با قراردادی پنج ساله به ارزش ۱۷.۵ میلیون یورو از جنوا به رم پیوست و هم‌اکنون گالاتاسرای به‌دنبال جذب شامورادوف است و مذاکراتی نیز بین دو باشگاه صورت گرفته است.

باشگاه ترکیه‌ای برای به‌خدمت گرفتن شاگرد مورینیو باید ۱۰ میلیون دلار هزینه کند و شاید مقداری از پرداخت این مبلغ از طریق رضایت‌نامه گومیس توسط تیم آینده‌اش تأمین شود.

البته این احتمال نیز وجود دارد شامورادوف به‌عنوان زوج تهاجمی در کنار گومیس به گالاتاسرای برود و بافتیمبی گومیس که ماندن یا رفتنش از تیم ترکیه‌ای هنوز قطعی نیست در نهایت فصل آینده نیز برای گالا بازی کند.

کد خبر 588794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.