پویایی شهر با تقویت روحیه کار تیمی

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان، هم‌فکری و حمایت از یکدیگر در کار تیمی را ضروری خواند و گفت: روحیه کار تیمی باید میان یکایک کارکنان مجموعه شهرداری نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قاسم ملکدار در نشست مدیران شهری که در محل سالن شهید بابایی شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: پاسخ‌گویی به انتظارات، جلب اعتماد عمومی شهروندان و خدمات‌رسانی در مجموعه‌ای مانند شهرداری، مستلزم یک کار تیمی و منسجم همراه با همدلی و هم‌زبانی است.

وی هم‌فکری و حمایت از یکدیگر در کار تیمی را ضروری خواند و افزود: کمترین تأثیر این هم‌فکری، کار تیمی این است که موجب کاهش هزینه‌ها، ممانعت از دوباره کاری‌ها، افزایش بهره‌وری‌ها و افزایش رضایت عمومی می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان اعتمادسازی میان اعضای یک گروه را مهم‌ترین مؤلفه تأثیرگذار بر روحیه کار تیمی عنوان و خاطرنشان کرد: روحیه کار تیمی باید میان یکایک کارکنان مجموعه شهرداری نهادینه شود.

ملکدار با تقدیر از تلاش‌ها برای برپایی نمایشگاه مدیریت شهری سمنان که به مدت چهار روز و به مناسبت هفته شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برپا شد، تصریح کرد: کارکنان شهرداری با همبستگی و ایفای وظایف در نقش‌های تعیین شده، توانسته‌اند بسترهای توسعه و تعالی شهرداری را فراهم کنند و برپایی نمایشگاه در مدت زمان کوتاه یکی از نمونه‌های آن بود.

وی تاکید کرد: مدیران شهری باید با وحدت، همدلی و بهبود عملکرد مطالبات مردم را برآورده کنند و برای برنامه‌ریزی صحیح و جذب سرمایه‌گذاران، نخبگان و مشاوران خبره در تمام حوزه‌ها اعم از عمرانی، فرهنگی و خدماتی اهتمام لازم را داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان گفت: کار تیمی در مدیریت شهر به منظور ارائه خدمات بهتر و عادلانه به شهروندان، ملاک عمل در شهرداری سمنان است.

کد خبر 588764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.