نصب ۲ دستگاه آسانسور استاندارد برای معلولان

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: در نظر داریم تمام پارک‌ها و فضاهای عمومی را مناسب‌سازی کنیم تا سالمندان، معلولان و شهروندانی که به هر دلیل دچار مشکلات جسمی هستند به راحتی در سطح شهر تردد کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالصادق نجفی امروز _یکشنبه بیست‌وششم تیرماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو دستگاه آسانسور استاندارد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در پارکینگ یزدان و در راستای رفاه حال شهروندان به ویژه معلولان نصب شد.

وی با تاکید بر لزوم مناسب‌سازی فضاهای عمومی برای معلولان، افزود: بحث مناسب‌سازی فضاهای عمومی را نه تنها برای سالمندان بلکه برای تمام گروه‌های سنی، معلولان و برای همه شهروندانی که به هر دلیل مشکلات حرکتی دارند، پیگیری می‌کنیم.

سرپرست شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: در نظر داریم تمام پارک‌ها و فضاهای عمومی را مناسب‌سازی کنیم تا سالمندان، معلولان و افرادی که به هر دلیل دچار مشکلات جسمی هستند به راحتی در سطح شهر تردد کنند.

به گزارش ایمنا، شهرکرد از نظر مناسب‌سازی فضاهای شهری برای معلولان و افراد سالمند فضای مناسبی ندارد و این اقشار برای حضور در فضای شهر با مشکلات متعددی ازجمله سوار شدن در اتوبوس‌ها و تاکسی‌های شهری تا ورود به بانک و دستگاه‌های اجرایی مختلف، روبه‌رو هستند و این امر زندگی با معلولیت را برای شهروندان با دشوار می‌کند.

کد خبر 588758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.