سیداحمد حسینی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به راهاندازی سامانه خدمات الکترونیک و غیرحضوری، به منظور کاهش مراجعه شهروندان به شهرداری کرج، اظهار کرد: در این راستا طراحی و ایجاد بستر مناسب جهت ارائه خدمات مطلوب در کوتاهترین زمان به مراجعهکنندگان، با اعمال تغییرات فیزیکی و تعبیه جایگاهها و باجههای ارائه خدمات انجام شد.
وی افزود: باهدف افزایش کیفیت و تسریع در ارائه خدمات به شهروندان، در پی راهاندازی و استقرار سامانه خدمات شهرداری الکترونیک، تغییرات فیزیکی با بهروزرسانی باجههای خدماترسانی در منطقه ۱۰ شهرداری کرج انجام شد.
مدیر منطقه ۱۰ شهرداری کرج تصریح کرد: در ماههای گذشته زیرساختهای لازم برای ارائه خدمات شهرداری الکترونیک به صورت غیرحضوری فراهم شد و شهروندان میتوانند با مراجعه به درگاه اینترنتی به نشانی my.karaj.ir نسبت به ارائه درخواست و پیگیری خدمات مورد نیاز تا حصول نتیجه اقدام کنند، همچنین در بعضی موارد که نیاز به مراجعه حضوری است، با بهروزرسانی باجههای خدماترسان و نحوه جانمایی تنظیم شده آنها، شهروندان میتوانند خدمات مورد نیاز را در اسرع وقت دریافت کنند.
وی هدف از اجرای طرح مناسبسازی فیزیکی محیط واحدهای شهرسازی و درآمد را تسریع در فرایند رسیدگی به امور مراجعهکنندگان، جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان و صرفهجویی در هزینه و انرژی دانست و خاطرنشان کرد: با ترتیب چیدمان میزها و کانترهای خدماترسان، رسیدگی به امور ارباب رجوع ساده شده است و از سردرگمی آنها در بخشهای مختلف جلوگیری به عمل میآید.
نظر شما