برگزاری ۱۴ ویژه‌برنامه شاخص فرهنگی در منطقه ۱۴

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان از برگزاری ۱۴ ویژه‌برنامه شاخص فرهنگی به مناسبت ایام دهه امامت و ولایت در سطح محله‌های این منطقه خبر داد.

محمدمهدی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تشریح ویژه‌برنامه‌های دهه امامت و ولایت در منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان، اظهار کرد: هم‌زمان با این ایام، ویژه‌برنامه‌های متنوع و شادی در سطح محله‌های منطقه ۱۴ شهر اصفهان پیش‌بینی شده و در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه اولویت در برگزاری برنامه‌ها در این ایام، ویژه‌برنامه‌های فرهنگی نشاط‌آور و شاد برای همه اقشار و رده‌های سنی است، افزود: بر این اساس ویژه‌برنامه‌ای تحت عنوان «بیا بازی» شامل برگزاری برنامه‌های شاد همراه با بازی‌های جنبشی و حرکتی از تاریخ نوزدهم تا بیست‌وهشتم تیرماه در محله‌های منتظر المهدی (عج)، شهید شاکری، بوستان سلمان ،۱۶ متری طالقانی و مجتمع مسکونی جلوان برگزار می‌شود.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان ادامه داد: جشن‌های مشارکتی ویژه غدیر در مجتمع مسکونی لاله، آستان امامزاده دو طفلان، محله‌های ارزنان، حصه و عمان سامانی نیز برگزار خواهد شد.

وی افزود: جشن غدیر و همایش سالمندان در بوستان شیدا، برنامه جشن غدیر و همایش سلامت در ارزان و پارک عماد مغنیه، حرکت کاروان بزرگ غدیر از شش جهت به سمت آستان مقدس حضرت زینب (س) صبح روز عید غدیر از دیگر ویژه‌برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

کد خبر 588728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.