خدمات شهری خط مقدم مدیریت شهری است

معاون خدمات شهری شهردار اهواز با بیان اینکه خدمات شهری خط مقدم مدیریت شهری محسوب می‌شود، گفت: یکی از مهمترین اهداف مدیریت شهری، ارتقای سطح رفاه شهروندان و جلب رضایت‌مندی آنها است.

علی‌اصغر اسدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پل‌های اهواز یکی از مهمترین نمادهای این شهر به‌شمار می‌رود، لذا شهرداری‌های مناطق و معاونان خدمات شهری باید برای جلوگیری از سرقت قطعات، حفظ و حراست پل‌ها اقدامات لازم را انجام دهند تا علاوه بر کاهش هزینه‌های شهرداری، در راستای زیباسازی شهر نیز اقدام شود.

وی افزود: هماهنگی و همکاری نقش مهمی در پیش‌برد امور دارد و معاونان خدمات شهری مناطق باید هماهنگی لازم را برای خدمت‌رسانی در زمینه مسائل عمومی شهر داشته باشند، همچنین ساماندهی و کنترل سگ‌های ولگرد باید با جدیت و سرعت بیشتری دنبال شود.

معاون خدمات شهری شهردار اهواز تصریح کرد: به‌رغم اینکه کنترل و نظارت بیشتری بر فرایند حمل نخاله‌های ساختمانی در سطح شهر صورت می‌گیرد، با این حال باید ساماندهی نخاله‌های ساختمانی در سطح مناطق با سرعت بیشتری انجام شود تا چهره شهر نازیبا نشود.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف مدیریت شهری، ارتقای سطح رفاه شهروندان و جلب رضایت‌مندی آنها است، از این‌رو حوزه‌های خدمات شهری مناطق هشت‌گانه، به‌رغم تمام کمبودها، باید در ارائه خدمات‌رسانی بیش از پیش تلاش کنند تا همزمان با گرمای شدید هوا، شرایط فیزیکی مطلوب در شهر ایجاد شود.

کد خبر 588699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.