پرداخت بیمه‌های اجتماعی ۵۴۴۷ مددجوی استان اصفهان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: در سه‌ ماهه نخست امسال بیش از سه میلیارد تومان حق بیمه پنج هزار و ۴۴۷ مددجوی اصفهانی به‌ حساب سازمان تأمین اجتماعی پرداخت‌ شده است.

هادی بنایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اعلام اینکه هم‌اکنون پنج هزار و ۴۴۷ مددجو از خدمات بیمه تأمین اجتماعی این نهاد در استان اصفهان بهره‌مند می‌شوند، اظهار کرد: در سه‌ماهه نخست سال جاری بیش از سه میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان حق بیمه این تعداد مددجو به‌حساب سازمان تأمین اجتماعی واریز شده است.

وی با تأکید به تعامل با سازمان تأمین اجتماعی در خصوص معرفی زنان سرپرست خانوار با اولویت گروه سنی ۴۷ تا ۴۹ سال با شرایط خاص برای واریز حق بیمه و استفاده از مزایای بازنشستگی، افزود: حق بیمه تأمین اجتماعی دو هزار و ۸۹۱ زن سرپرست خانوار در سه ماهه نخست امسال با اعتباری بالغ‌بر دو میلیارد و ۹۲۳ میلیون تومان پرداخت شده است.

بهره‌مندی ۷۳۹ نفر از مجریان طرح‌های اشتغال از خدمات تأمین اجتماعی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به بهره‌مندی ۷۳۹ نفر از مجریان طرح‌های اشتغال از خدمات تأمین اجتماعی، گفت: پرداخت سرانه حق بیمه این تعداد مددجو با اعتباری بیش از ۷۶۱ میلیون تومان انجام شده است.

وی ادامه داد: هزار و ۸۱۷ نفر از مددجویان روستایی و عشایر تحت حمایت این نهاد مشمول طرح بیمه روستاییان و عشایر هستند که حق بیمه آن‌ها به‌صورت سالانه توسط کمیته امداد به‌حساب صندوق بیمه روستاییان و عشایر واریز می‌شود.

بنایی تصریح کرد: در سال گذشته، ۱۹۱ نفر از مددجویان با پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی توسط این نهاد، از چرخه حمایت خارج و از مزایای بازنشستگی برخوردار شدند.

کد خبر 588573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.