استفاده شهرداری از توان شرکت‌های دانش‌بنیان

شهردار سمنان از استفاده شهرداری از توان شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه مدیریت شهری خبر داد و گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان در موضوعات مختلف مدیریت شهری همانند مدیریت پسماند، مدیریت حمل‌ونقل و ترافیک، توسعه و نگه‌داری فضای سبز شهری و دیگر موارد مشابه می‌توانند به کمک شهرداری بیایند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی مرتضی‌نژاد با اشاره به لزوم استفاده از توان علمی شرکت‌های دانش‌بنیان برای رفع معضلات شهری و مدیریت شهر، اظهار کرد: شهرداری سمنان حامی شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه مدیریت شهری است.

وی استفاده از توان علمی شرکت‌های دانش‌بنیان برای رفع معضلات شهری و مدیریت شهر را لازم دانست و افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان در موضوعات مختلف مدیریت شهری همانند مدیریت پسماند، مدیریت حمل‌ونقل و ترافیک، توسعه و نگه‌داری فضای سبز شهری و دیگر موارد مشابه می‌توانند به کمک شهرداری بیایند.

شهردار سمنان حمایت از استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های فعال و دارای ایده در حوزه شهری را یکی از مأموریت‌های کمیته شرکت‌های دانش‌بنیان و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان در سال جاری دانست و خاطرنشان کرد: شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان می‌توانند در حوزه مدیریت شهری و توسعه فناوری‌های مورد نیاز شهرداری نقش‌آفرین باشند.

مرتضی‌نژاد از آمادگی شهرداری برای همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در حوزه مدیریت شهری خبر داد و تصریح کرد: مجموعه شهرداری و سازمان‌های وابسته برای این همکاری متقابل آمادگی کامل دارد و می‌توانیم رویدادهایی مختلفی را در این زمینه برگزار کنیم.

وی از کلیه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور حوزه مدیریت شهری خواست که طرح‌های خود را به شهرداری اعلام کنند تا در صورت کاربردی بودن، حمایت لازم برای اجرا انجام شود.

به گزارش ایمنا، نشست مشترک شهردار سمنان با مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان کوبه کو فناوران قومس در خصوص مهمترین موارد همکاری مشترک در محل این شرکت در پارک علم و فناوری برگزار شد.

کد خبر 588559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.