شبی که انتقال کامل شد؛ قاتل بارسا به بارسا پیوست!

انتقال مهاجم لهستانی به بارسلونا با ۴۵میلیون یورو بالاخره نهایی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، طبق گزارش رسانه‌های معتبر در سراسر جهان، قرارداد بارسلونا با «روبرت لواندوفسکی» در نیمه شب گذشته کامل شد تا بالاخره بایرن راضی به جدایی ستاره لهستانی خود شود و بارسلونا بازیکنی که در سال‌های اخیر بیش از هر کسی آن‌ها را عذاب داده است را به خدمت بگیرد.

مبلغ انتقال لواندوفسکی به بارسلونا براساس گزارشات ۴۵ میلیون یورو به اضافه پنج میلیون متغیر خواهد بود. لواندوفسکی نمی‌خواست در آلمان بماند و این به خوان لاپورتا، رئیس بارسا کمک کرد تا بتواند یکی از بهترین مهاجمان جهان را به دست آورد.

لواندوفسکی برای مدتی طولانی با بایرن وارد یک جنگ فرسایشی شده بود و نمی‌خواست به هیچ ترتیب در این تیم باقی بماند. او حتی تمایل نداشت تا برای تور پیش فصل به آمریکا سفر کند و می‌خواست قبل از این اتفاق تکلیف انتقالش نهایی شود. منابع بارسا در طول هفته گفته بودند که روزهای کلیدی در پیش خواهد بود. رؤیای لواندوفسکی این بود که برای اولین بار در ال کلاسیکو آمریکا، در مقابل رئال مادرید در لاس وگاس، پیراهن بارسا را به تن کند.

مبلغ انتقال لوا از بایرن به بارسلونا تنها ۵۰ میلیون یورو بود و آبی‌اناری‌ها بالاخره راضی شدند تا مبلغ درخواستی آلمانی‌ها را بپردازند. بایرن بر روی رقم درخواستی خود پافشاری زیادی داشت اما لاپورتا به خوبی می‌دانست که خرید لواندوفسکی می‌تواند چهره جدیدی در مسابقات فصل آینده به بارسا ببخشد و اعتبار بین‌المللی این تیم با ذهنیت قهرمانی بازگردد.

هواداران بایرن‌مونیخ این شنبه در آلیانز آرنا حضور خواهند داشت، جایی که تیم قهرمان بوندسلیگا با چهره‌های جدیدی مانند سادیو مانه، رایان گراونباخ و نوشیر مزرویی آشنا خواهد شد. همه چیز نشان می‌دهد که خبر رسمی انتقال مهاجم لهستانی زودتر از حضور بازیکنان در آلیانز آرنا اعلام می‌شود تا روبرت لواندوفسکی مجبور تمرین کردن در مقابل چشم هواداران تیم نشود.

کد خبر 588556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.