شعار جدید ذوبی‌ها و تارتار در فصل جدید: در کنار هم شکست‌ناپذیر هستیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن که موفق شد پس از چند سال شرایط نامطلوب این تیم را بهبود بخشد، برای فصل جدید شعار جالبی را انتخاب کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار پس از پشت سر گذاشتن یک فصل دیگر، توانست اوضاع نابسامان گاندوها را در چند فصل گذشته بهبود بخشد و کشتی سبزپوشان را در لنگرگاه هفتم لیگ نگه‌دارد.

این اتفاقات درحالی رقم خورد که عملکرد کلی ذوب‌آهن و مهدی تارتار، رضایت بخش‌بود و آن‌ها پس از چندسال ناکامی توانستند به جایگاه خوبی در رده‌بندی لیگ برتر دست پیدا کنند.

حال در فصل جدید لیگ برتر، گاندوها چشم به قله‌های بلندتری در موفقیت دوخته‌اند و با تعیین شعار سال تیم، توسط مهدی تارتار به دنبال رفتن به بالای جدول و کسب سهمیه هستند؛ هر چند در فصل نقل و انتقالات، ذوب‌آهن نتوانست بازیکنان نام‌آشنایی را جذب کند، اما نتایج فصل قبل و فاصله گرفتن از رده ۱۴ جدول به رده هفتم نشان می‌دهد که این تیم و جوانان جویای نامش می‌توانند شگفتی‌ساز شوند.

شعار تیم ذوب‌آهن به انتخاب سرمربی این تیم در فصل ورزشی پیش رو «کار، تلاش سخت و تعهد در کنار هم شکست‌ناپذیر هستیم» است؛ باید دید در راستای این شعار چه نتایجی از سوی ذوبی‌ها کسب می‌شود.

کد خبر 588498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.