پیاده‌سازی حقوق شهروندی با اجرای پروژه‌های انسان‌محور

شهردار سده‌لنجان گفت: در دوره ششم مدیریت شهری تلاش شده است در کنار توسعه شبکه معابر سواره، انسان‌محور بودن پروژه‌های شهری به‌عنوان یک اولویت در دستور کار قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید شهبازی در جمع مسئولان شهرستان لنجان، احداث و بهسازی پیاده‌راه‌ها را یکی از بهترین روش‌ها برای تحقق شهر انسان‌محور دانست و اظهار کرد: مناسب‌سازی فضاهای شهری به‌ویژه پیاده‌روها یکی از مباحث اساسی و مهمی است که از جهات مختلف اجتماعی، اقتصادی و بهداشتی در زندگی شهروندان تأثیر عمده و نقش برجسته‌ای دارد.

وی افزود: در راستای احترام به حقوق شهروندان خصوصاً عابران پیاده، اجرای پروژه مناسب‌سازی معابر و پیاده‌روهای شهر سده لنجان در اولویت شهرداری قرار گرفت؛ چراکه تردد راحت و ایمن در فضایی بدون مانع حق همه شهروندان است.

شهردار سده‌لنجان با اشاره به اجرای پروژه مناسب‌سازی پیاده‌روی شرقی خیابان چمران، خاطرنشان کرد: این پروژه با هدف تسهیل در عبورومرور عابران، زیبایی بصری، ارتقای کیفیت و مناسب‌سازی پیاده‌روهای سطح شهر به مرحله اجرا رسید.

شهبازی تصریح کرد: پروژه مناسب‌سازی پیاده‌روی شرقی خیابان چمران به طول ۷۰۰ متر شامل هزار متر جدول‌گذاری، خاک‌برداری، خاک‌ریزی و اجرای بلوک فرش به مساحت حدود ۱۵۰۰ مترمربع، جزو نقاط پرتردد شهروندان شهر سده‌لنجان است.

وی با بیان اینکه رویکرد استفاده از دوچرخه و پیاده‌محوری مورد توجه مدیریت شهری است، گفت: در دوره ششم مدیریت شهری سده‌لنجان تلاش شده است در کنار توسعه شبکه معابر سواره، انسان‌محور بودن پروژه‌های شهری به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار بگیرد.

کد خبر 588466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.