جنگ بر سر مدافع سویا/ چند تیم از جذب لوا ناامید شدند!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _شنبه بیست‌وپنجم تیرماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

گاردین:

* چلسی پس از از دست دادن ناتان آکه، مدافع منچسترسیتی، علاقه خود را به ژول کانده از سویا دوباره نشان داده و قصد جذب او را دارد. این درحالی است که چند تیم او را زیر نظر دارند.

جنگ بر سر مدافع سویا/ چند تیم از جذب لوا ناامید شدند!

تلگراف:

* چلسی و منچستریونایتد رابرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ را در آستانه انتقال به بارسلونا می‌بینند و برای همین تلاش خود را برای جذب او، متوقف خواهند کرد.

دیلی میل:

* ایلکای گوندوگان، فیل فودن و جان استونز تور منچسترسیتی در آمریکا را از دست خواهند داد. در عوض سه غایب قرار است با تیم زیر ۲۳ ساله‌های سیتی به مقصد دیگری در اروپا پرواز کنند.

دیلی میرر:

* گفته می‌شود عمری هاچینسون، بازیکن جوان تیم آرسنال در آستانه انتقال به تیم فوتبال چلسی است.

سان:

* دیوگوژوتا و آلیسون بکر، دو بازیکن تیم فوتبال لیورپول ممکن است شروع فصل را از دست بدهند زیرا مشکلات مصدومیت بازیکنان برای یورگن کلوپ دوباره شروع شده است‌.

جنگ بر سر مدافع سویا/ چند تیم از جذب لوا ناامید شدند!

* ادی هاو به مالکان نیوکاسل هشدار داده است که برای رقابت با بزرگان لیگ برتر فوتبال انگلیس، به خریدهای بیشتری نیاز دارد.

* وین رونی سرمربی جدید تیم فوتبال دی‌سی یونایتد احتمال آوردن لوئیس سوارز به این تیم را رد کرد.

* آرماندو بروخا، مهاجم چلسی به دلیل مشکلاتی که برایش وجود دارد، با کفشی محافظ دیده شده است که این امر می‌تواند انتقال احتمالی او را تهدید کند.

دیلی اکسپرس:

* انتظار می‌رود منچستریونایتد به زودی جذب لیساندرو مارتینز مدافع آژاکس را پس از تأیید حضور هواداران شیاطین سرخ در روز جمعه برای مراسم انتقال آزاد کریستین اریکسن، اعلام کند.

* آرسنال قصد دارد دوباره علاقه خود را به ادموند تاپسوبا، مدافع بایرلورکوزن در میان نامشخص بودن آینده ویلیام سالیبا در این باشگاه افزایش دهد تا شاید بتواند او را جذب کند.

کد خبر 588457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.