۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴
ساماندهی بازار بزرگ بروجرد

شهردار بروجرد گفت: به‌دنبال آن هستیم تا با تشکیل کارگروهی از بازاریان، زمینه مشارکت کسبه و شهروندان با مدیریت شهری را برای ساماندهی بازار بزرگ شهر فراهم کنیم.

یحیی عیدی‌بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در تمام دنیا و کشورهایی مانند فرانسه اعتقاد بر این است که بافت تاریخی باید به همان سبک و سیاق قدیم بماند و هسته مرکزی حفظ شود که در این راستا مشارکت مردم با مدیریت شهری بسیار کارگشا است؛ بنابراین تصمیم گرفتیم در راستای ساماندهی بازار بزرگ بروجرد کارگروهی از بازاریان را برای رفع مسائل و مشکلات آن‌ها تشکیل دهیم.

وی با بیان اینکه در معماری و شهرسازی و کتاب‌های شهرسازی عنوان شهر زنده را داریم، افزود: زندگی، شادابی و تحرک در این شهرها وجود دارد و زنده بودن شهر احساس می‌شود که این یک نوستالژی زیباست.

شهردار بروجرد با بیان اینکه بازاریان از قدیم نبض کشور را اداره می‌کنند، خاطرنشان کرد: هدف ما از تب و تاب انداختن بازار نیست بلکه می‌خواهیم صندوقی تشکیل شود تا ماهیانه به بازاریان کمک کنیم، چراکه معتقد هستیم اگر بازار صاحب متولی شود و نیازمند نیروی انسانی باشد، هزینه‌های بازار از محل صندوق هزینه آنها را پرداخت کند.

عیدی‌بیرانوند با بیان اینکه هدف ما از تشکیل کارگروه این است که بازار را صاحب متولی کنیم، تصریح کرد: نحوه طراحی تابلوها و سنخیت پیاده‌رو بازار با تاریخ بروجرد از جمله مواردی است که در این ساماندهی مورد توجه قرار گرفته و اولویت ما است.

وی افزود: آمادگی لازم را برای انجام این طرح داریم و از شرکت آب‌وفاضلاب، شرکت توزیع برق و شرکت مخابرات نیز انتظار داریم با محوریت شورا ما را یاری دهند.

کد خبر 588446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.