جمع‌آوری عرضه‌کنندگان قلیان در بوستان‌ها

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: برای رفع  معضل عرضه قلیان در بوستان‌ها از دادستان اهواز به عنوان مدعی‌العموم درخواست شد تا در پاکسازی آنها شهرداری را همراهی کند، چرا که جمع‌آوری قلیان‌فروشی‌ها سبب امنیت خاطر شهروندان می‌شود.

حجت‌اله زارع‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در ماه پایانی سال گذشته جلسات متعددی با دستگاه‌های ذی‌ربط برای جمع‌آوری و ساماندهی عرضه‌کنندگان قلیان در فضاهای سبز شهری برگزار و درنتیجه با اقداماتی که انجام شد، تعداد زیادی قلیان جمع‌آوری و امحا شد، اما این اقدامات تداوم و نتیجه پایداری نداشت.

وی افزود: جمع‌آوری قلیان‌ها در نقاط مختلف شهر به ویژه سواحل شرقی و غربی کارون و جاده منتهی به فرودگاه در چندین مرحله از اسفندماه سال گذشته تاکنون انجام شده، اما به علت اینکه این پاکسازی تداوم نداشته است، پس از مدت کوتاهی دوباره عرضه قلیان در فضاهای سبز از سر گرفته شد.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: شهروندان از وضعیت موجود و استقرار قلیان‌فروش‌ها در محل تفریح خود رضایت ندارند، چرا که این قلیان‌فروشی‌ها تنها محل عرضه قلیان نیستند، بلکه با وجود منکرات دیگری که انجام می‌دهند، امنیت شهروندان را سلب کرده‌اند.

وی تاکید کرد: برای رفع معضل عرضه قلیان در بوستان‌ها از دادستان اهواز به عنوان مدعی‌العموم درخواست شد تا در پاکسازی آنها شهرداری را همراهی کند، چرا که جمع‌آوری آن‌ها سبب امنیت خاطر شهروندان می‌شود.

زارع‌زاده تصریح کرد: بوستان‌ها و فضای سبز همان‌گونه که از نام آن مشخص است، محلی برای گذران اوقات فراغت شهروندان است و به هیچ عنوان مکان مناسبی برای عرضه قلیان نیست، جمع‌آوری آنها نیازمند عزمی جدی است تا از استقرار آنها ممانعت و برخورد جدی با افرادی که در بوستان‌ها قلیان عرضه می‌کنند، شود.

کد خبر 588434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.