مبارکه در جایگاه اول استان اصفهان از نظر تعداد کانون‌های رضوی است

مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان مبارکه (امام رئوف) گفت: این شهرستان با ۱۴۰ خادمیار و ۲۰ کانون فعال در محله‌ها در جایگاه اول استان اصفهان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل یوسفی امروز جمعه _ بیست و چهارم تیرماه _ در همایش خادمیاران رضوی شهرستان مبارکه، اظهار کرد: شهرستان مبارکه در سه ماهه اول امسال به عنوان شهرستان نمونه در فعالیت‌های کانون، جزو سه شهرستان برتر استان قرار گرفت.

وی افزود: هدف از تشکیل کانون‌های محلی و تخصصی خدمت رضوی زیر نظر آستان قدس رضوی، خدمت‌رسانی به محرومان است.

مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان مبارکه (امام رئوف) اظهار کرد: در گذشته همه مردم نذورات و خیرات خود را به حرم امام رضا (ع) تقدیم می‌کردند اما در حال حاضر با تشکیل این سامانه افراد خیر در شهرستان‌های خود می‌توانند به نیت امام رضا (ع) خدمت کنند.

حجت‌الاسلام یوسفی خاطرنشان کرد: امروز دیگر خدمات حضرت رضا (ع) مختص حرم و مشهد نیست و خدمات حضرت در تمام استان‌ها و شهرستان‌های کشور ساری و جاری است.

وی با اشاره به اینکه کانون بانوان شهرستان مبارکه در سه ماهه نخست امسال به عنوان کانون برتر شناخته شده است، افزود: این شهرستان با ۱۴۰ خادمیار و ۲۰ کانون فعال در محله‌ها در جایگاه اول استان اصفهان قرار دارد و این ۱۴۰ خادمیار در شهرستان به معنای واقعی هر کدام به اندازه چند نفر فعالیت می‌کنند.

مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان مبارکه تصریح کرد: ظرفیت‌های زیادی در این شهرستان وجود دارد و شهرستان‌های مجاور و مشابه از ما درخواست کمک می‌کنند و عید قربان امسال تیم جهادی بانوان شهرستان به روستاهای سمیرم اعزام شدند.

وی اضافه کرد: این تیم متشکل از ۱۲ نفر از پزشک عمومی، متخصص و دندانپزشک با دارو و ویزیت رایگان به سمیرم اعزام شدند که بازخوردهای خوبی به همراه داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفی با اشاره به اهمیت اتحاد کانون‌ها و خادمیاران، گفت: خادمیاران و کانون‌های شهرستان تا حدودی هماهنگی لازم را با دفتر مرکزی ندارند و در بعضی مواقع به صورت انفرادی عمل می‌کنند که همین مسئله احتمال ایجاد دوگانگی و دو صدایی را به همراه دارد و از میزان ظرفیت‌ها می‌کاهد.

کد خبر 588349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.