فعالیت ۱۰ هزار خادمیار رضوی در قالب ۱۴۰ کانون در استان اصفهان

دبیر کانون‌های خدمت رضوی اصفهان گفت : ۱۰ هزار نفر خادمیار رضوی برای خدمت‌رسانی به مردم در اصفهان فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی حجه‌فروش امروز جمعه _بیست و چهارم تیرماه_ در همایش خادمیاران شهرستان مبارکه، اظهار کرد: فلسفه تشکیل خادمیاران، خدمت‌رسانی به اقشار مختلف مردم است.

وی ادامه داد: کانون‌های خدمت رضوی برای توسعه خدمت‌رسانی به مردم و محرومان شکل گرفت و این کانون‌ها در همه استان‌ها و شهرستان‌ها تشکیل می‌شود.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی اصفهان گفت: تاکنون حدود ۶۰ کانون در شهرستان اصفهان و ۸۰ کانون در شهرستان‌های استان تشکیل شده است که درکل ۱۰ هزار نفر خادمیار رضوی برای خدمت‌رسانی به مردم در اصفهان فعالیت می‌کنند.

وی اضافه کرد: این کانون‌ها در عرصه‌های مختلف ضمن حمایت از محرومان و نیازمندان جامعه، در مسائل بهداشتی و درمانی، هنری، مشاوره‌ای، فرزندآوری و ازدواج فعالیت می‌کنند.

حجه‌فروش خاطرنشان کرد: این کانون‌ها همه روزه و به‌ویژه روزهای چهارشنبه امام رضایی آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی تصریح کرد: میزهای خدمت امام رضایی روزهای چهارشنبه به طور اختصاصی توسط کانون‌ها تدارک دیده شده که مردم می‌توانند در عرصه‌های مختلف از جمله مشاوره حقوقی، مشاوره سبک زندگی، مشاوره مسائل زندگی، فرزندآوری، حمایتی و سلامت به این میزها مراجعه کنند.

دبیر کانون خدمت رضوی اصفهان ابراز امیدواری کرد که این کانون‌ها در شهرستان مبارکه هم در عرصه‌های مختلف تشکیل و فعال شوند و بتوانند بستر فعالیت را برای خادمیاران فراهم کنند.

وی با اشاره به وضعیت این استان از نظر فعالیت خادمیاران رضوی در کشور گفت: بر اساس آمارها، اصفهان نسبت به استان‌های دیگر در جهات مختلف سرآمد است.

حجه‌فروش ادامه داد: در روزهای آینده نمونه خدمات ارزشمند خادمیاران استان را به صورت نمایشگاهی در مشهد برگزار خواهیم کرد که مورد بازدید تولیت آستان قدس رضوی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: قرار است این اقدامات چشمگیر استان اصفهان برای استان‌های دیگر به عنوان الگو و در راستای اجرایی کردن توسط خادمیاران در دیگر نقاط کشور ارائه شود.

کد خبر 588340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.