محموله ۱۰ میلیارد ریالی اسباب‌بازی قاچاق در کاشان کشف شد

فرمانده انتظامی کاشان با تاکید بر برخورد قاطع با کالای قاچاق از کشف محموله ۱۰ میلیارد ریالی اسباب بازی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ایرج کاکاوند در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: قاچاق کالا ضمن اینکه به اقتصاد و تولید کشور ضربه می‌زند از نظر سلامتی و معیشتی به جامعه خسارات وارد می‌کند.

وی با بیان اینکه برای برخورد با قاچاق کالا تمام محورها و نقاط مختلف شهرستان کاشان تحت رصد اطلاعاتی و عملیاتی پلیس قرار دارد گفت: فعالیت پلیس برای مقابله با قاچاق کالا شبانه‌روزی است و برخورد قاطع با قاچاق در اولویت قرار دارد.

این مقام انتظامی از کشف کالای قاچاق در ورودی شهر کاشان خبر داد و خاطر نشان کرد: بامداد امروز، در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی سودجو در محور ورودی شهر کاشان با یک دستگاه کامیونت در حین انتقال بار قاچاق است، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ کاکاوند از توقف خودرو باری حامل اسباب‌بازی قاچاق خبر داد و تصریح کرد: مأموران با اشراف اطلاعاتی و گشت زنی نامحسوس در محور ورودی شهر کاشان، یک دستگاه خودرو کامیونت حامل بار قاچاق را شناسایی و اقدام به توقیف آن کردند.

وی، با اشاره به کشف محموله اسباب بازی قاچاق گفت: مأموران در بازرسی از این خودرو هشت هزار و ۱۰۰ قلم انواع اسباب بازی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی کاشان به دستگیری یک متهم در این رابطه پرداخت و تصریح کرد: طبق نظر کارشناس مربوطه ارزش این محموله بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

کد خبر 588277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.