برای قهرمانی متوالی تلاش می‌کنیم

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: اسکلت بازیکنان تیم در فصل گذشته حفظ شده و نفرات خوبی به این تیم اضافه شده‌اند؛ تلاش می‌کنیم برای دومین سال متوالی گیتی‌پسند به قهرمانی لیگ برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان امروز _پنجشنبه بیست و سوم تیرماه_ در دیدار افتتاحیه لیگ‌برتر در فصل جدید در سالن پیروزی اصفهان به‌مصاف سفیرگفتمان تهران رفت و در نهایت با حمایت هوادارانش موفق شد با نتیجه پرگل ۹ بر صفر سفیرگفتمان تازه لیگ‌برتری‌شده را در هم بکوبد.

محمدحسین درخشانی، بعد از این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به‌عنوان بازی اول خیلی‌خوب بود؛ هم‌تیمی‌هایم به‌خوبی خواسته‌های کادر فنی را در زمین اجرا کردند و در نهایت نتیجه مناسبی کسب کردیم.

وی افزود: یکی از نکات مهم بازی این بود که گلی را دریافت نکردیم و یک کلین‌شیت در بازی نخست برایمان ثبت شد؛ شرایط درون تیم خیلی‌خوب است. اسکلت فصل گذشته تیم حفظ شده و بازیکنان خوبی نیز برای فصل جدید به تیم اضافه شده‌اند.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم گیتی‌پسند برای دومین سال متوالی قهرمان لیگ‌برتر فوتسال ایران شود. سپس در خصوص تیم‌ملی و مسابقات جام ملت‌های آسیا که در اواسط فصل برگزار خواهد شد بنا به شرایط برنامه‌ریزی می‌کنیم.

کد خبر 588241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.