نیروهای مسلح ایران قدرتی بازدارنده در سطح جهان است

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اقتدار امروز ارتش به دلیل حرکت در خط رهبری است و ما باید همواره به ولایت توجه داشته و هم راستای با آن حرکت کنیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ یوسف قربانی در مراسم یادبود شهید عیوضی که در مزار این شهید در آبیک برگزار شد، اظهار کرد: آمریکا که ابرقدرت پوشالی است امروز به برکت خون شهدا، جانبازان و خانواده‌های‌ معظم این بزرگواران از ایران می‌ترسد و امروز نیروهای مسلح ایران قدرتی بازدارنده در سطح جهان است.

فرمانده هوانیروز ارتش خاطرنشان کرد: دشمن در فضای مجازی علیه ایران برنامه‌ریزی کرده و نظام خانواده را هدف قرار داده است؛ در این شرایط باید مراقب باشیم و متزلزل نشویم.

وی ادامه داد: اقتدار امروز ارتش به دلیل حرکت در خط رهبری است و ما باید همواره به ولایت توجه داشته و هم راستای با آن حرکت کنیم.

امیر سرتیپ قربانی خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح باوجود تحریمی که ۴۰ سال بر کشور تحمیل شده، همچنان اقتدار خود را حفظ کرده است و با ایثاری که شهدایی مانند شهید عیوضی داشتند دشمنان در کشورهای همجوار ما آشوب به پا می‌کنند، اما جرأت ایجاد مشکل برای ما را ندارند.

کد خبر 588229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.