۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵
لزوم توجه به جهاد تبیین

استاندار اصفهان گفت: در ایران شاهد واقعی‌ترین انتخابات هستیم؛ بنابراین مدیران نسبت به جهاد تبیین، حرکت در میان مردم و ارتباط با آنان اهمیت قائل شوند همچنین در تمام برنامه‌های خود جهاد تبیین را سرلوحه قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید رضا مرتضوی عصر امروز_پنج شنبه بیست و سوم تیرماه _در جلسه مشترک شورای اداری استان اصفهان و شهرستان دهاقان ضمن تبریک ایام خجسته دهه ولادت و امامت اظهار کرد: حضور در شهرستان‌ها را یک فرصت مغتنم است؛ چراکه باعث شده از نزدیک با مردم شهرستان ارتباط بگیریم و بتوانیم مشکلات را پیگیری کنیم و در نهایت گره‌گشایی از داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امیدوارم در این فرصت خدمت بتوانیم فعالیتی متفاوت در راستای رفع مشکلات انجام دهیم، گفت: مصوبات متعددی در شهرستان دهاقان داشتیم؛ طبق برنامه گذشته فرماندار شهرستان و دبیرخانه ستاد سفر پیگیر مصوبات خواهند بود. مسئولان و مدیران باید برنامه زمان بندی مشخصی را برای اجرای مصوبات مربوطه خود تعریف کنند.

مرتضوی با تاکید بر ضرورت ارتباط مستمر مسئولان با مردم عنوان کرد: دستگاه‌های مختلف استان و شهرستان‌ها باید با برنامه ای مشخص در جمع مردم حاضر شوند و از هماهنگی و اقناع مردم در مسیری که حرکت می‌کنیم، غافل نشوند. باید اقدامات صورت گرفته به سمع و نظر مردم برسد.

وی خاطر نشان کرد: دشمن آنچه که در توان دارد برای خالی کردن پشت انقلاب به میدان آورده است. خیلی از کشورها در مشکلات گرفتار هستند، ولی کمترین سخن، تصویر و خبری از این شرایط توسط رسانه‌ها و شبکه‌های تلویزیونی منعکس نمی‌شود ولی کمترین مشکل در ایران توسط دشمنان آنچنان بزرگ نمایی می‌شود که حتی ما را نیز درگیر می‌کند.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: مراقب باشیم تا نسبت به اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در طول ۴۰ سال گذشته و عرصه‌های مختلف از سوی مدیران و مسئولان بی توجه نباشیم.

وی یادآور شد: جهاد تبیینی که رهبر معظم انقلاب مکرراً بر آن تاکید دارند از نان شب واجب تر است؛ منظور از جهاد تبیین همین بیان خدمات و اقدامات انجام شده در میان مردم و ارتباط با مردم است؛ متأسفانه ما از این فرصت استفاده نمی‌کنیم و فضا را به دست رسانه معاند و مخالف می‌دهیم تا دشمن تمام تلاش خود را به‌کار ببند تا باعث ریزش بدنه نظام شود.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در ایران شاهد واقعی‌ترین انتخابات هستیم؛ بنابراین مدیران نسبت به جهاد تبیین، حرکت در میان مردم و ارتباط با آنان اهمیت قائل شوند همچنین در تمام برنامه‌های خود جهاد تبیین را سر لوحه قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: اختلافت نظر ها در جلسات خصوصی باید مطرح شود و در انظار عمومی تنها سخن مشترک باید خدمت به مردم و هم افزایی باشد.

کد خبر 588209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.