لزوم توجه به استعدادهای نهفته در مناطق کم برخوردار

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: جشنواره فرهنگی و ورزشی بازی‌های بومی محلی نواحی مقاومت بسیج سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در جوزدان نجف آباد برگزار شد تا شاهد شناسایی استعدادهای نهفته در مناطق کم برخوردار باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرتیپ پاسدار مجتبی فدا امروز پنجشنبه _بیست‌وسوم تیرماه_ در جشنواره فرهنگی و ورزشی بازی‌های بومی محلی نواحی مقاومت بسیج سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان که به میزبانی شهرستان نجف آباد با حضور بانوان ورزشکار از مناطق مختلف سازمان‌های بسیج برگزار شد، اظهار کرد: ورزش باعث انسجام و وحدت ملی است؛ حضور و مشارکت مردم در رده‌های سنی مختلف برای ورزش می‌تواند استعدادهای پنهان و نهفته را به جامعه نشان دهد و این افراد می‌توانند در میادین استعداد خود را به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: جشنواره فرهنگی و ورزشی بازی‌های بومی محلی نواحی مقاومت بسیج سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در جوزدان نجف آباد برگزار شد تا شاهد شناسایی استعدادهای نهفته در مناطق کم برخوردار باشیم. امکانی فراهم شد تا این عزیزان حمایت شوند و بتوانند در صحنه‌های بین‌المللی و جهانی پرچم ایران را به اهتزاز دربیاورند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: این جشنواره با استقبال خوبی مواجه شد و در مکانی غیر از مرکز استان برای بانوان و آقایان برگزار شد. اداره ورزش و جوانان استان اصفهان همکاری خوبی در این زمینه انجام داد؛ امیدوارم این همکاری و تعامل بیشتر از گذشته باشد.

کد خبر 588208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.