لزوم رفع مشکلات نقاط حادثه خیز شهرستان

فرماندار بویین میاندشت گفت: باند دوم بویین میاندشت- الیگودرز با احداث پل‌های روستای مجاور شامل پل نوغان، بلطاق، دره ساری، ماهورک و دره حوض توسط شرکت ساخت تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

رضاعلی معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص راه‌های مواصلاتی شهرستان بویین میاندشت ، اظهار کرد: در راستای رفع نقاط حادثه خیر شهرستان طرح احداث میدان در دوطرفه پل شهید قجاوند توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تا پایان شهریورماه ۱۴۰۱ اجرایی می‌شود.

وی افزود: در راستای رفع نقطه حادثه خیز ورودی شهر بویین میاندشت مقرر شده است تقاطع غیر هم سطح توسط اداره راه‌وشهرسازی احداث و باند دوم بویین میاندشت- الیگودرز با احداث پل‌های روستای مجاور شامل پل نوغان، بلطاق، دره ساری، ماهورک و دره حوض توسط شرکت ساخت تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

فرماندار بویین میاندشت گفت: نبود روشنایی در سه راهی محورهای روستایی موجب برخورد خودروها به نیوجرسی می‌شود؛ در این زمینه اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با همکاری شرکت توزیع برق پروژه نصب پایه و روشنایی این محورها را تا هفته دولت اجرا خواهد کرد.

معصومی افزود: پروژه بهسازی و روکش آسفالت محور اصلی بویین میاندشت- الیگودرز و بویین میاندشت- دامنه با تخصیص ۵۴ میلیارد تومان توسط پیمانکار مربوطه تا پایان شهریورماه ۱۴۰۱ اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: سال‌های متوالی است که مجتمع فرهنگی شهرستان به دلیل تامین نشدن اعتبار معوق مانده است؛ در سفر استاندار اصفهان به بویین میاندشت مصوب شد برابر با جذب اعتبار ملی توسط نماینده مردم شهرستان در مجلس سازمان مدیریت برنامه استان نیز بودجه تخصیص دهد.

فرماندار بویین میاندشت با اشاره به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان، افزود: در سفر استاندار اصفهان به بویین میاندشت مصوب شد با محوریت فرمانداری زمین‌های مازاد ادارات تملک و در اختیار راه و شهرسازی برای ساخت مسکن ملی قرار گیرد.

کد خبر 588203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.