ضرورت آبرسانی پایدار به روستاها/ وضعیت برخی مدارس شهرستان دهاقان بحرانی است

فرماندار دهاقان با بیان اینکه مردم دهاقان، همواره در صحنه های نظام و انقلاب بوده اند، گفت: مردم این شهرستان دارای کمبودهایی جدی در زمینه آب شرب پایدار، مسائل آموزشی و بهداشتی، جاده وراه ها و مباحث کشاورزی هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی جمشیدیان، عصر امروز _پنج شنبه بیست و سوم تیرماه _در یازدهمین نشست مشترک شورای اداری استان و شهرستان دهاقان ضمن تبریک دهه ولایت اظهار کرد: پس از استقرار دولت سیزدهم از مهمترین موضوعاتی که رئیس جمهور مطابق منویات مقام معظم رهبری بیان کرد، افزایش روز افزون امید برای مردم بود.
وی با بیان اینکه بسیار خوشحال هستم وقتی در باب سفر به این شهرستان با استانداری صحبت می‌کنیم، تاکید بر احصا همه مسائل و مصائب است، گفت: این موضوع جزو آموزه‌های دینی و سیاست‌های دولت جمهوری اسلامی است.
فرماندار دهاقان تاکید کرد: مردم شهرستان دهقان در همه مراحل انقلاب اسلامی در صحنه‌ها حاضر بوده‌اند و همواره پای کار نظام و انقلاب ایستاده و بسیار کم توقع هستند.
جمشیدیان با اشاره به مشکلات و کمبودهای شهرستان دهاقان گفت: متاسفانه هنوز در بیمارستان این شهرستان متخصصین لازم حضور ندارند و همچنین برخی از روستاهای این شهرستان نیز فاقد آب شرب پایدار هستند و تکالیفی که قانون بر دوش دولت‌ها در حوزه آموزش و پرورش این شهرستان گذاشته است، محقق نشده بر همین اساس شرایط برخی مدارس این شهرستان بحرانی است. لازم به ذکر است که متاسفانه راه‌های شهرستان دهقان همچنان حادثه آفرین است که لازم است نسبت به اصلاح آن اقدام لازم انجام شود.

وی افزود: امروز تنها مرکز درمانی شهرستان دهاقان طرف قرارداد فرهنگیان نیست، همچنین متاسفانه در شهرستان دهقان علی رغم حضور حجم زیاد عشایر، هنوز آنتن دهی تلفن همراه در این منطقه امکان پذیر نیست و همین موضوع مشکلات عدیده ای را به وجود آورده است.
کد خبر 588192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.