مسکن، مهمترین مسئله شهرستان دهاقان است

نماینده مردم دهاقان و شهرضا در مجلس گفت: مهمترین مسئله و مشکل در شهرستان، موضوع مسکن است چراکه قیمت های زمینی که در این شهرستان خرید و فروش می شود، به قیمت های شهر اصفهان نزدیک است که باعث مشقت مردم و عدم تحقق مهاجرت معکوس می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سمیه محمودی عصر امروز_ پنجشنبه بیست و سوم تیرماه _در یازدهمین نشست مشترک شورای اداری استان و شهرستان دهاقان ضمن تبریک دهه ولایت اظهار کرد: مهمترین موضوعی که در این اواخر برای شهرستان اتفاق افتاد، آغاز خط انتقال آب از تصفیه خانه باباشیخعلی به برخی از روستاها و شهرهای این شهرستان است.
وی عنوان کرد: الحمدالله انتقال آب بدون هیچ مشکلی صورت گرفت گرچه کار کوچکی نبود ولی سه روستا این شهرستان همچنان بدون آب شرب پایدار است که امیدواریم استاندار اصفهان در این زمینه اهتمام ورزند.
نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس تصریح کرد: تکمیل و بهبود جاده شهرضاو دهاقان از دیگر اقدات مؤثری است که انجام شده است اما هنوز مطالبات پیمانکار از سال ۹۷ باقی مانده، ایجاد جاده سمیرم به شهر ستان دهاقان، روکش جاده‌های مختلف شهرستان، ارتقای زیر ساخت‌های شهرک‌های صنعتی شهرستان و انقلاب بزرگی که در عرصه مدرسه سازی شهرستان صورت گرفت، تنها قسمتی از فعالیت‌های انجام شده است.
وی عنوان کرد: ایجاد ۲۸۰ هکتار گلخانه در این شهرستان، بخشی از اقدامات عظیم صورت گرفته در شهرستان است، که در جایگاه خود قابل تأمل است.
محمودی خاطرنشان کرد: اما مهمترین مسئله و مشکل در شهرستان دهاقان، موضوع مسکن است چراکه قیمت‌های زمینی که در این شهرستان خرید و فروش می‌شود، به قیمت‌های شهر اصفهان نزدیک است که باعث مشقت مردم و عدم تحقق مهاجرت معکوس می‌شود.
وی خطاب به استاندار اصفهان متذکر شد: نیاز است جلسات شورای مسکن در استان و شهرستان به صورت جدی پیگیری و برگزار شود.
نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس تاکید کرد: شرایط اشتغال در شهرستان دهقان خوب نیست و نرخ بیکاری بالاتر از آمار اصفهان است.

وی در پایان به موضوع فرونشست زمین و قنوات در این شهرستان اشاره و خواستار ورود جدی مدیر کل مدیریت بحران استانداری شد و گفت: ما خواهان انباشت آب در شهرستان نیستیم ولی مدیر شرکت آب منطقه‌ای استان فکری عاجلی برای رودخانه فصلی شور این شهرستان با منابع طبیعی و طرح‌های آبخیزداری داشته باشند.
کد خبر 588191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.