لزوم رعایت نکات ایمنی برای پیشگیری از غرق‌شدگی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: در سال جاری تاکنون دو مورد عملیات برای حوادث غرق شدگی توسط تیم تخصصی انجام شده است.

محمد علی پیراسته در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: هر ساله با آغاز فصول گرم سال شاهد حوادث غرق شدگی به علت رعایت نکردن نکات ایمنی هستیم؛ در سال جاری تاکنون دو مورد عملیات برای حوادث غرق شدگی توسط تیم تخصصی غواصی انجام شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان افزود: هر ساله توسط واحد پیشگیری و تیم غواصی بخش عملیات سازمان نسبت به بازدید از منابع آبی روباز شهرستان شامل استخرهای ذخیره آب کشاورزی، منابع روباز آبی و آبگیرها بازدید به عمل می‌آید و موارد نقص ایمنی به اداره جهاد کشاورزی جهت اعلام به مالکین و نظارت بر آنها ابلاغ می‌گردد.

پیراسته اضافه کرد: در سال جاری از ۳۴ مورد منابع آبی روباز براساس لیست ارسالی اداره جهاد کشاورزی کاشان بازدید به عمل آمده و دستورالعمل ایمنی مربوطه به آن اداره ارسال می‌گردد.

وی در خاتمه گفت: امید است با محصور کردن فضاها، نصب تابلوهای هشدار دهنده، بررسی، رفع نواقص و معایب احصاء شده همچنین با رعایت دستورالعمل‌های ایمنی دیگر شاهد حوادث از این دست در شهرستان نباشیم.

کد خبر 588190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.