۱۰ درصد از اعتبارات حوزه اشتغال به ایثارگران می‌رسد

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: در تمام استان‌های کشور ۱۰ درصد از اعتبارات حوزه اشتغال به منظور کارآفرینی برای ایثارگران صرف خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی که روز پنجشنبه -بیست‌وسوم تیرماه_ به عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور به شهرستان مرزی پاوه سفر کرد، در یادمان شهدای این شهرستان در جمع خبرنگاران خود را نماینده تام‌الاختیار رئیس‌جمهور برای رسیدگی به مشکلات شهرستان پاوه معرفی کرد.

وی افزود: مشکلات این شهرستان و درخواست‌های مردم در نشست‌های مقدماتی سفر بررسی شده است و امروز مطالبات را برای ارائه به دستگاه‌های اجرایی جمع‌بندی می‌کنیم.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تاکید کرد: هیئت دولت در تمام سفرهای استانی دو موضوع اصلی تأمین مسکن و اشتغال فراگیر را به صورت ویژه بررسی خواهد کرد و در سفر امروز نیز این موضوع‌ها در اولویت هستند.

قاضی‌زاده‌هاشمی توضیح داد: در تمام سفرهای استانی تاکید داریم که پنج درصد از منازل ساخته شده در طرح جهش ملی مسکن در اختیار خانواده ایثارگران قرار گیرد.

وی افزود: همچنین بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در تمام استان‌های کشور ۱۰ درصد از منابع اعتباری به منظور ایجاد اشتغال نیز برای اشتغال جامعه ایثارگران در نظر گرفته می‌شود.

کد خبر 588159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.