بهترین ست لباسشویی و ظرفشویی ال جی، سامسونگ و بوش در ۱۴۰۱

‌یکی از مهم‌ترین وسایل آشپزخانه بی شک ماشین لباسشویی و ظرفشویی هستند که در همان ابتدای تشکیل خانواده و خرید منزل به فکر خریدشان خواهید افتاد.

اگر قصد خرید ست لباسشویی و ظرفشویی را دارید و می‌خواهید از برندهای اورجینال خارجی همچون: ال جی، سامسونگ و بوش خرید کنید در ادامه با ما همراه باشید. ما در اینجا به معرفی پرفروش‌ترین ست لباسشویی و ظرفشویی اصلی از برندهای معتبر جهانی می‌پردازیم و با توجه به مدل‌های مختلف تعیین می‌کنیم که هر ست برای کدام گروه افراد مناسب است.

ست لباسشویی و ظرفشویی ال جی

ال جی به عنوان یکی از فعال‌ترین و همچنین با عتبار ترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی در هر لیستی که مربوط به لوازم خانگی باشد حضور دارد. لباسشویی و ظرفشویی های ال جی کیفیت ساخت بسیار خوبی دارند و با توجه به عملکرد عالی که ارائه می‌دهند بیشتر افراد به دنبال خرید آنها برای منزل خود هستند. ما در اینجا به معرفی ۲ ست ظرفشویی و لباسشویی ال جی می‌پردازیم که هر کدام خود جزو پرفروش‌ترین مدل‌های بازار نیز هستند.

بهترین ست لباسشویی و ظرفشویی ال جی، سامسونگ و بوش در ۱۴۰۱

لباسشویی ال جی V5 و ظرفشویی ال جی ۵۱۲

لباسشویی ال جی V5 خود پرفروش‌ترین مدل لباسشویی شرکت ال جی در بازار است که طرفداران بسیار زیادی دارد. ظرفشویی ال جی ۵۱۲ هم دقیقاً همانند لباسشویی، پرفروش‌ترین مدل ال جی در بازار است. این دو محصول به دلیل سطح کیفیت بالای شان شناخته شده هستند و به صورت ست هم خریدارای می‌شوند چون هر دو در رنگ‌های سفید و نقره‌ای موجود هستند تا خریداران بتوانند با توجه به دیزاین آشپزخانه و سلیقه شخصی شان یکی از این رنگ‌ها را انتخاب کنند.

مشخصات کلی لباسشویی V5 ال جی

· وزن: ۱۰.۵ / ۹

· دور در دقیقه: ۱۴۰۰

· برنامه‌های شستشو: ۱۴ برنامه

مشخصات کلی ظرفشویی ۵۱۲ ال جی

· ظرفیت: ۱۴ نفره

· تعداد طبقه: ۲

· ۶ برنامه شستشو: ۶ تابع

لباسشویی ال جی V4 و ظرفشویی ال جی ۵۳۲

یکی دیگر از ست‌های محبوب ال جی شامل دو مدل پرفروش دیگر است. لباسشویی ال جی V4 یک سری پایین‌تر از مدل V5 ال جی است اما همچنان با کیفیت و پرفروش می‌باشد. ظرفشویی ال جی ۵۳۲ باز هم دقیقاً همانند ظرفشویی ال جی ۵۱۲ در گروه ظرفشویی های پرفروش قرار می‌گیرد. در کل این محصولات از برند ال جی در بازار جزو محبوب ترین مدل‌ها هستند و بیشتر کسانی که لباسشویی و ظرفشویی ال جی می خرند اولین پیشنهادات شان دقیقاً این مدل‌ها خواهند بود.

مشخصات کلی لباسشویی V 4 ال جی

· ظرفیت: ۱۴ نفره

· رنگ: نقره‌ای

· تعداد طبقات: ۲ طبقه

مشخصات کلی ظرفشویی ۵۳۲ ال جی

· ظرفیت: ۸ کیلو

· ۱۴ برنامه شستشو

· سرعت موتور: ۱۴۰۰ دور در دقیقه

ست لباسشویی و ظرفشویی سامسونگ

سامسونگ بعد از ال جی در حوزه لوازم خانگی واقعاً خوب عمل می‌کند و مدل‌های پرفروش زیادی در بازار دارد. اگر دوست دارید محصولات آشپزخانه تان از برند سامسونگ باشد، بهتر است بدانید که این برند تنوع مدل خوبی دارد و در خصوص خرید ست لباسشویی و ظرفشویی انتخاب‌های متفاوتی در پیش روی تان خواهید دید.

بهترین ست لباسشویی و ظرفشویی ال جی، سامسونگ و بوش در ۱۴۰۱

لباسشویی ۹ کیلو ادواش و ظرفشویی سامسونگ ۵۰۷۰

لباسشویی ۹ کیلو ادواش سامسونگ در حال حاضر بهترین و پرفروش‌ترین لباسشویی این برند است که در رنگ‌های سفید و نقره‌ای موجود می‌باشد. این مدل سرعت چرخش ۱۴۰۰ دور در دقیقه دارد و می‌تواند برای خانواده‌های تا ۴ نفر جمعیت بسیار مناسب باشد. ظرفشویی سامسونگ ۵۰۷۰ دارای ۳ طبقه و ظرفیت ۱۴ نفره دارد. به جز کیفیت ساخت و عملکرد عالی این مدل طراحی و رنگ و لعاب بسیار شیکی دارد که می‌تواند دیزاین آشپزخانه تان را باکلاس و خوش طرح نشان دهد.

مشخصات کلی لباسشویی سامسونگ ۹ کیلو ادواش

· ظرفیت: ۹ کیلو

· ادواش: دارد

· سرعت: ۱۴۰۰ دور در دقیقه

مشخصات کلی ظرفشویی سامسونگ ۵۰۷۰

· تعداد طبقه: ۳ طبقه

· ظرفیت: ۱۴ نفره

· دارای ۷ برنامه شستشو: ۵ تابعه

لباسشویی ۹ کیلو سامسونگ و ظرفشویی سامسونگ ۵۰۵۰

لباسشویی ۹ کیلو سامسونگ مدل معمولی و بدون ادواش است که همان کیفیت و کارایی سری ادواش را دارد ولی از ویژگی Add Wash بهره نبرده است. اگر این ویژگی خیلی برای تان در اولویت نیست می‌توانید لباسشویی ۹ کیلو سامسونگ را خریداری کنید که قیمت کمی پایین‌تر هم به نسبت مدل دیگر دارد. ظرفشویی سامسونگ ۵۰۵۰ هم ویژگی‌های مشترک زیادی با ۵۰۷۰ دارد اما این مدل ۲ طبقه می‌باشد و ظرفیت ۱۳ نفره دارد.

مشخصات کلی لباسشویی سامسونگ ۹ کیلو

· ظرفیت: ۹ کیلو

· سرعت: ۱۴۰۰ درو در دقیقه

· دارای: ۷ برنامه شستشو

مشخصات کلی ظرفشویی سامسونگ ۵۰۵۰

· رنگ بدنه: سفید / نقره‌ای

· طبقات: ۲ طبقه

· ظرفیت: ۱۳ نفره

ست لباسشویی و ظرفشویی بوش

بوش برند دیگری است که کیفیت آن اثبات شده و در حد عالی است. ست ماشین لباسشویی و ظرفشویی بوش به نسبت ال جی و سامسونگ قیمت بالاتری دارند و همین تفاوت باعث می‌شود بیشتر افراد در انتخاب برند بوش کمی شک داشته باشند. اگر کیفیت محصول در اولویت اول تان است برند بوش کیفیت ساخت عالی دارد ولی اگر بودجه تان محدود است ممکن است در خرید مدل‌های بود کمی با چالش روبرو شوید.

بهترین ست لباسشویی و ظرفشویی ال جی، سامسونگ و بوش در ۱۴۰۱

لباسشویی بوش ۳۲۵۶ و ظرفشویی بوش 8ZDI48

ماشین لباسشویی بوش ۳۲۵۶ یکی از مدل‌های بالارده و پیشرفته بازار است که رقیب سرسختی برای برندهای دیگر است. این مدل ظرفیت ۹ کیلویی دارد و سرعت ۱۶۰۰ دور در دقیقه دارد که عملکرد عالی ارائه می‌دهد. ظرفشویی 8ZDI48Q بوش مدل ۱۴ نفره با کیفیت عالی است که ۳ طبه دارد. مهم‌ترین ویژگی این مدل عملکرد شستشوی عالی آن است که با داشتن قابلیت جابه جایی طبقات می‌توانید انواع ظروف را با آن شستشو دهید.

مشخصات کلی لباسشویی بوش ۳۲۵۶

· ظرفیت: ۹ کیلوگرم

· دور در دقیقه: ۱۶۰۰ دور

· رنگ بدنه: نقره‌ای / سفید

مشخصات کلی ظرفشویی بوش 8ZDI48

· کشور سازنده: آلمان

· ظرفیت: ۱۴ نفره

· تعداد قفسه: ۳ قفسه

لباسشویی بوش 32MX0 و ظرفشویی بوش 6HMI27

یکی دیگر از سری ست‌های لباسشویی و ظرفشویی بوش را اینجا معرفی می‌کنیم. این مدل‌ها دقیقاً همچون سری قبلی کیفیت و کارایی بالایی دارند و در عین حال به نسبت رقبا قیمت بالاتری دارند. در واقع یکی از اصلی ترین ویژگی‌های بوش قیمت بیشتر آن به نسبت برندهایی مانند ال جی و سامسونگ است، که بیشتر این استراتژی به دلیل کیفیت ساخت و همچنین اعتبار برند بوش در حوزه لوازم خانگی است.

مشخصات کلی لباسشویی بوش 32MX0

· ۱۰ کیلوگرم: ظرفیت

· ۱۶۰۰: دور در دقیقه

· رنگ بدنه: نقره‌ای

مشخصات کلی ظرفشویی بوش 6HMI27

· کشور سازنده: ترکیه

· ظرفیت: ۱۳ نفره

· تعداد قفسه: ۳ قفسه

جمع بندی

تا اینجای کار به معرفی بهترین ست لباسشویی و ظرفشویی از برندهای خارجی معتبر پرداخیتم. اگر قصد خرید لباسشویی و ظرفشویی اصلی را دارید می‌توانید به فروشگاه افرالند مراجعه کنید. در این وبسایت شما می‌توانید لیستی از بهترین لباسشویی و ظرفشویی های خوب بازار از برندهای ال جی، سامسونگ و سونی را مشاهده کنید.

آدرس وبسایت: https://afraland.com/

شماره تماس: ۰۸۷۳۴۲۵۹۳۷۵

آدرس: کردستان، بانه، بلوار شهرداری، کوچه درنا ۱، پلاک ۱۶

کد خبر 588150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.