راهنمای خرید قطعات کیا و هیوندای

خودرو کیا و هیوندای یکی از پرفروش‌ترین خودروها در جهان و البته کشور ما است؛ از آنجایی که این دو خودرو جزء خودروهای گران قیمت هستند مسلماً قطعات کیا و هیوندای هم نسبت به قطعات خودروهای ایرانی گران‌تر خواهند بود.

بنابراین هر کسی توقع دارد به نسبت هزینه‌ای که می‌کند قطعات اصلی و با کیفیت تهیه کند؛ چرا که استفاده از لوازم یدکی اصل و اورجینال تاثیر مستقیم در طول عمر و ماندگاری خودرو دارد. ما در این مطلب قصد داریم شما را در خرید قطعات کیا و قطعات هیوندا اصل و با کیفیت و البته قیمت مناسب کمک کنیم؛ با ما همراه باشید.

آشنایی با قطعات کیا

آشنایی با قطعات کیا و شناخت قطعات اصلی از تقلبی و اینکه لوازم یدکی کیا را از کدام فروشگاه تهیه کنید؛ تاثیر زیادی در افزایش طول عمر خودرو شما دارد.

تشخیص قطعات درجه یک، دو و سه از یکدیگر باعث می‌شود که شما خریدی مطمئن داشته باشید.

راهنمای خرید قطعات کیا و هیوندای

لوازم یدکی کیا شامل لوازم یدکی جانبی، موتوری و بدنه می‌شود. برای خرید لوازم یدکی با کیفیت کیا، ابتدا باید با ویژگی‌های خودرو خود آشنا باشید و بدانید چه نوعی لوازمی نیاز دارد. در ادامه برخی از رایج‌ترین قطعات کیا که در فروشگاه‌های معتبر به فروش می‌رسند را معرفی خواهیم کرد:

· سنسور اکسیژن

· سفت کن زنجیر

· لامپ

· کوئل سرشمع

· شیرهای کنترل جریان روغن شیر کنترل خروجی جریان روغن در موتور خودروهای کیا

· شیر انبساط

· سوئیچ پدال ترمز

· مدول کنترل و سنسور

· خنک کننده روغن موتور

· واشر موتور

· قفل برقی سوئیچ فرمان و موتور

· فنر ساعتی

· تقسیم کننده نیروی دیفرانسیل

· زنجیر اویل پمپ کیا

· دریچه هواکش برای داشبورد

· پایه دسته موتور

· و…

آشنایی با قطعات هیوندای

قطعات هیوندای انواع بسیار مختلفی دارند اما شناخت نوع و کیفیت هر کدام از لوازم یدکی هیوندا در سلامت و کارکرد خودرو شما بسیار موثر است. به همین دلیل به منظور خرید قطعات هیوندای حتماً به فروشگاه‌ها و مراکز معتبر مراجعه کنید.

قطعات هیوندای به قسمت‌های مختلفی دسته بندی می‌شوند و هر قسمت قطعات مختص خود را دارد.

راهنمای خرید قطعات کیا و هیوندای

مهم‌ترین قطعات موتور هیوندای

· میل لنگ هیوندا

· کویل هیوندا

· رادیاتور هیوندا

· پمپ بنرین هیوندا

· تسمه تایم هیوندا

· فیلتر بنزین

· ترموستات هیوندا

· و …

مهم‌ترین قطعات تریم هیوندای

· سیلندر قفل در

· قفل کاپوت

· مه شکن

· کابل کاپوت

· جا سیگاری هیوندا

· کنسول هیوندا

· آینه بقل

· سپر هیوندا

· فندک خودرو

· دستگیره در هیوندا

· و...

اهمیت شناخت لوازم یدکی هیوندای و کیا

در صورتی که شناختی درباره لوازم یدکی کیا و هیوندا نداشته باشید؛ امکان دارد قطعات اشتباهی و حتی تقلبی برای ماشین خود خریداری کنید.

چنانچه لوازم یدکی مورد استفاده با ماشین شما سازگار نباشد، منجر به مصرف انرژی بیش از توان خودروی شما می‌شود؛ که همین موضوع در طولانی مدت باعث می‌شود که سایر قطعات به منظور تامین این انرژی بیشتر تلاش کنند و در نهایت خودروی شما دچار فرسودگی زودرس شود.

همچنین یکی از شرایطی که منجر به افزایش ایمنی خودروی شما می‌شود؛ استفاده از لوازم یدکی اصل و مرغوب برای آن است. در ادامه شما را با چند راهکار که کمک می‌کند لوازم یدکی مرغوب کیا و هیوندای را تهیه کنید آشنا خواهیم کرد:

توجه به نوع و مدل خودرو

با اینکه اکثر مدل‌های خودرو یک کمپانی ویژگی‌های مشترک زیادی با یکدیگر دارند؛ اما هر کدام از مدل‌های تولید شده در کمپانی کیا یا هیوندای، ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. بنابراین قطعات هیوندای و کیا را می‌بایست متناسب با نوع و مدل خودروی خود انتخاب کنید.

سال تولید خودرو را در نظر داشته باشید

اصولاً خودروهایی که مدلشان قدیمی تر است؛ قطعات کمتری در بازار دارند. بنابراین در خرید قطعات کیا و هیوندای به سن و سال خودروی خود توجه داشته باشید.

فروشگاه قطعات هیوندای و کیا

فروشگاه‌های بسیار زیادی در زمینه فروش لوازم یدکی خودرو فعالیت می‌کنند. اما شما باید به دنبال فروشگاهی باشید که به صورت تخصصی در زمینه واردات و فروش قطعات خودروهای خارجی مانند کیا و هیوندای فعالیت دارد. البته به معتبر بودن و تجربه فروشگاه در زمینه فروش قطعات خودرو هم باید توجه داشته باشید.

از قطعات فرسوده و دست دوم استفاده نکنید

قبول داریم قیمت قطعات اصل و اورجینال کمی گران است؛ اما واقعاً ارزشش را دارد. در صورت خرید قطعات دست دوم تعمیر شده پس از مدت زمان کوتاهی مجدد باید آن را تعویض کنید و حتی شاید این قطعه به سایر قطعات خودرو آسیب وارد کند.

متاسفانه برخی از فروشگاه‌ها و افراد سود جو، لوازم یدکی خودروهای خارجی اعم از هیوندا و کیا را به صورت قاچاقی وارد کشور می‌کنند و یا قطعات تعمیر شده و دست دوم را با تعمیر کردن و تمیز کردن آنها، در دسته بندی‌های مشابه اجناس اصل قرار می‌دهند و به فروش می‌رسانند.

این فروشگاه‌ها اصولاً محصولات خود را ارزان‌تر از فروشگاه‌های معتبر عرضه می‌کنند، برای محصولات خود ضمانت نامه‌ای ندارند و خیلی سریع خراب می‌شوند. بنابراین تنها راه خرید قطعات اصل کیا و هیوندای خرید از فروشگاه‌های مطمئن و معتبر است.

خرید لوازم یدکی کیا و هیوندای از یک فروشگاه مطمئن

استارت پارت یک فروشگاه معتبر در زمینه واردات و پخش قطعات اصل و اورجینال خودروهای هیوندای و کیا است، که دارای چندین سال تجربه و سابقه در این زمینه است.

در وب سایت این فروشگاه معتبر خرید قطعات کیا و هیوندای در تهران به آدرس star.parts می‌توانید درباره لوازم یدکی اصل و اورجینال کیا و هیوندای اطلاعات کامل کسب کنید و با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید.

این فروشگاه قطعات هیوندای و کیا همواره تلاش کرده، قطعات را با قیمتی مناسب و بدون واسطه در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

به دلیل اینکه این فروشگاه به صورت تخصصی در زمینه واردات و عرضه قطعات خودروهای هیوندای و کیا فعالیت دارند، بنابراین محصولات این فروشگاه تنوع بسیار بالایی دارند و هر گونه قطعه کم یاب کیا یا هیوندای را می‌توانید از این فروشگاه تهیه کنید.

کد خبر 588148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.